Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!

Ga naar beneden 
+7
AukGPX600R
Joshi
BSB
Berthebike
Mogas
mick
FastFlyingFossil
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 06, 2010 1:54 am

half 10????

poehee ik heb morgen een feestje.........
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 06, 2010 1:58 am

's avonds een meid s'ochtends een meid Twisted Evil !!

Het is maar een voorstel wat had jij in gedachte ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 06, 2010 3:23 am

mwah iets later maar ik sluit me wel aan bij de rest hoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 06, 2010 8:02 pm

Arthur en ik zijn er helaas niet bij, wij hebben andere plannen. Ik moet morgen aan de studie aangezien ik maandag een assessment heb en Arthur moet morgen verder werken om zijn suzuki weer rijdend te krijgen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Berthebike

Berthebike


Aantal berichten : 88
Registration date : 10-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 06, 2010 9:00 pm

Half tien , uuh dan rol ik me bed net uit , vnd zo rond 11 een mooie tijd , maar anders gaan jullie maar dan zie ik jullie daar later wel .
Ps , is het daar veilig om je motor te laten staan of word die dan gelijk met bling gespoten ?
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 06, 2010 9:49 pm

Morgen om 10.00 uur verzamelen bij de McD Spieknis .
Citaat :
Berthebike za maa 06, 2010 7:00 pm

--------------------------------------------------------------------------------

Half tien , uuh dan rol ik me bed net uit , vnd zo rond 11 een mooie tijd , maar anders gaan jullie maar dan zie ik jullie daar later wel .
Ps , is het daar veilig om je motor te laten staan of word die dan gelijk met bling gespoten ?

Rol je een keer een uur eerder je nest uit Bertje ........moet toch kunnen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 06, 2010 10:17 pm

ik ben er clown
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 06, 2010 10:21 pm

Nog ff gereageers op MF Twisted Evil Twisted Evil maar nog niks gehoord Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 06, 2010 10:56 pm

BSB schreef:
Nog ff gereageers op MF Twisted Evil Twisted Evil maar nog niks gehoord Rolling Eyes


clown
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimeza maa 06, 2010 11:33 pm

Yep je hebt gelijk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 07, 2010 5:38 am

reken maar niet op mij, ben net thuis en heb volgens mij de griep te pakken..... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Berthebike

Berthebike


Aantal berichten : 88
Registration date : 10-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 07, 2010 9:00 pm

Gisteren aaf beetje teveel gezopen dus maar lekker thuis gebleven , kon zo niet op de motor zitten , zou er gelijk afpluren scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimema maa 08, 2010 1:16 pm

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Div015iv013.jpg/]gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Div013[/URL]

zoals voorgenomen
,warme chocomel met slag en appelpunt , en als bonus ook nog stralend weer ,boven de 250 werd het pas koud clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Berthebike

Berthebike


Aantal berichten : 88
Registration date : 10-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimedi maa 09, 2010 9:59 pm

tonkawasuki schreef:
gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Div015iv013.jpg/]gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Div013[/URL]

zoals voorgenomen
,warme chocomel met slag en appelpunt , en als bonus ook nog stralend weer ,boven de 250 werd het pas koud clown


Boven de 250 begint het leven pas , maar ja daar kom jij natuurlijk niet met je mislukte bmw !!

Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 10, 2010 10:31 pm

ik zou echt goed nakijken of je voortandwiel wel goed vastzit zaterdag clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Berthebike

Berthebike


Aantal berichten : 88
Registration date : 10-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 14, 2010 1:26 am

affraid affraid affraid Jezus wat remmen die brembo@s zeg , voor mij niks anders meer !

Zal v.d. week plaatjes plaatsen scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 14, 2010 1:31 am

Berthebike schreef:
affraid affraid affraid Jezus wat remmen die brembo@s zeg , voor mij niks anders meer !

Zal v.d. week plaatjes plaatsen scratch

goed zo mooi dat dat gelukt is , 1 ding is wel jammer natuurlijk...................................je gaat er niet harder door met die brembo,s clown clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Berthebike

Berthebike


Aantal berichten : 88
Registration date : 10-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 14, 2010 6:00 pm

tonkawasuki schreef:
Berthebike schreef:
affraid affraid affraid Jezus wat remmen die brembo@s zeg , voor mij niks anders meer !

Zal v.d. week plaatjes plaatsen scratch

goed zo mooi dat dat gelukt is , 1 ding is wel jammer natuurlijk...................................je gaat er niet harder door met die brembo,s clown clown

Nee maar dat hoeft ook niet , als ik maar die veredelde BMW van je voorblijf is het de moeite waard . Razz

Dag albino
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimezo maa 14, 2010 7:34 pm

Berthebike schreef:
tonkawasuki schreef:
Berthebike schreef:
affraid affraid affraid Jezus wat remmen die brembo@s zeg , voor mij niks anders meer !

Zal v.d. week plaatjes plaatsen scratch

goed zo mooi dat dat gelukt is , 1 ding is wel jammer natuurlijk...................................je gaat er niet harder door met die brembo,s clown clown

Nee maar dat hoeft ook niet , als ik maar die veredelde BMW van je voorblijf is het de moeite waard . Razz

Dag albino

clown
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimedo jul 15, 2010 12:35 am

Hallo ,
Wordt er morgenavond nog gereden???
Ton morgenavond lijkt me een goed plan om te rijden ,laat me het ff weten via dit forum (bel jou morgen zowiezo ff)
Koecky smste dat ie ook wel weer eens een stukkie wil rijden(huis zal dan wel bijna klaar zijn .......feestje!!!???)
Grtzzz

Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimedo jul 15, 2010 9:17 pm

BSB schreef:
Hallo ,
Wordt er morgenavond nog gereden???
Ton morgenavond lijkt me een goed plan om te rijden ,laat me het ff weten via dit forum (bel jou morgen zowiezo ff)
Koecky smste dat ie ook wel weer eens een stukkie wil rijden(huis zal dan wel bijna klaar zijn .......feestje!!!???)
Grtzzz


tuuuuuurlijk een feestje , breken we gelijk de boel af met zn allen clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 21, 2010 7:25 pm

Tss ik zal nog eens koffie voor je zetten.. Vriend....

Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Avondje stappen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Het laatste nieuws-
Ga naar: