Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!

Ga naar beneden 
+7
AukGPX600R
Joshi
BSB
Berthebike
Mogas
mick
FastFlyingFossil
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimezo jan 17, 2010 4:01 pm

Aangezien dit de eerste keer is dat de zon schijnt dit jaar ,een nieuw topic , als komend seizoen nu iedereen als die zin heeft om te gaan karren hier een berichtje achterlaat kan het nog gezellig worden komend jaar Laughing Laughing Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimezo jan 17, 2010 4:03 pm

in ieder gaval dinsdag weer met de motor naar de zaak !! joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimezo jan 17, 2010 6:39 pm

Morgen weer met de motor naar me werk cheers kan ik weer een half uur uitslapen bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
Mogas

Mogas


Aantal berichten : 337
Leeftijd : 66
Woonplaats : Spikecity
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimema jan 18, 2010 6:22 pm

Deze week effe een afspraak kommen maken voor de achterbrug poedercoaten

Zit nog wel te wachten op het subframe ,achterlicht word nog effe niks dus
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.angerbitter.web-log.nl/
Berthebike

Berthebike


Aantal berichten : 88
Registration date : 10-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimezo jan 31, 2010 1:19 pm

Mogas schreef:
Deze week effe een afspraak kommen maken voor de achterbrug poedercoaten

Zit nog wel te wachten op het subframe ,achterlicht word nog effe niks dus

Poedercoaten rules , maar kijk uit , voor je het weet zit je achterbrug onder een VTR affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimema feb 01, 2010 2:18 pm

Berthebike schreef:
Mogas schreef:
Deze week effe een afspraak kommen maken voor de achterbrug poedercoaten

Zit nog wel te wachten op het subframe ,achterlicht word nog effe niks dus

Poedercoaten rules , maar kijk uit , voor je het weet zit je achterbrug onder een VTR affraid

voorpartij kawa ,frame honda ,achterzooi yamaha , waar ligt het nu aan dat die zo lekker rijdt ????????? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimema feb 01, 2010 10:19 pm

tonkawasuki schreef:
Berthebike schreef:
Mogas schreef:
Deze week effe een afspraak kommen maken voor de achterbrug poedercoaten

Zit nog wel te wachten op het subframe ,achterlicht word nog effe niks dus

Poedercoaten rules , maar kijk uit , voor je het weet zit je achterbrug onder een VTR affraid

voorpartij kawa ,frame honda ,achterzooi yamaha , waar ligt het nu aan dat die zo lekker rijdt ????????? Laughing

Hij zal vast niet lekker rijden, zitten geen Suzuki delen bij bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimedi feb 02, 2010 7:47 pm

mick schreef:
tonkawasuki schreef:
Berthebike schreef:
Mogas schreef:
Deze week effe een afspraak kommen maken voor de achterbrug poedercoaten

Zit nog wel te wachten op het subframe ,achterlicht word nog effe niks dus

Poedercoaten rules , maar kijk uit , voor je het weet zit je achterbrug onder een VTR affraid

voorpartij kawa ,frame honda ,achterzooi yamaha , waar ligt het nu aan dat die zo lekker rijdt ????????? Laughing

Hij zal vast niet lekker rijden, zitten geen Suzuki delen bij bounce


Mischien ligt het daar juist wel aan hahah lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimeza feb 13, 2010 11:18 pm

Had graag voor morgen een spontane " warme chocomelk rit " geopperd aangezien het vandaag ondanks 's ochtends een klein beetje sneeuw en de temp. toch goed te rijden was op de wegen.

Maar ff op het weer voor morgen zondag 14-02-'10 gekeken maar dat ziet er niet goed uit Evil or Very Mad want dat vieze gore graf sneeuw komt morgen weer naar beneden hoogstwaarschijnlijk!!

Mocht het toch meevallen zoals vandaag is er dan animo voor voor morgen scratch ??

Laat het weten op dit topic!! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimeza feb 13, 2010 11:38 pm

clown mij best hoe laat ? niet te vroeg a.u.b het ouwe lijf moet eerst opgestart worden .. bij sneeuw ......forget it . affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimezo feb 14, 2010 12:41 am

Ja i.i.g. na 10en dacht ik zo en als er geen No sneeuw ligt , ik betwijfel het maar goed ff afwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimezo feb 14, 2010 12:49 am

oke ik bel je wel als het normaal weer is , je hebt al veel aanmeldingen pffftttttttt dat wordt dringen morgenochtend clown
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimezo feb 14, 2010 1:07 am

Ja het loopt storm gelukkig drunken .Er zijn maar weinig oh oh het is te koud mietjes en ja natuurlijk kom ik ook (maar niet heus)grote mond figuren Twisted Evil Twisted Evil !!
We zullen het wel zien Ton Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimezo feb 14, 2010 12:44 pm

sta ik daar te wachten bij de Mac voor de choco rit....komt er niemand opdagen..pffffffffffff watjes Razz Razz



clown
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimezo feb 14, 2010 12:49 pm

Joshi schreef:
sta ik daar te wachten bij de Mac voor de choco rit....komt er niemand opdagen..pffffffffffff watjes Razz Razz



clown

leugenaar ik zit bij de mac met mijn laptop en mn macfluffy , waar ben jij dan ????????? affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimezo feb 14, 2010 1:09 pm

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Zomaar010

Hé Ton wat kan die Joshi uit d'r nek lullen zeg Evil or Very Mad!!! .We Zullen ff kijken op de laptop welke route we gaan rijden hé vriend Wink

Ik heb voor Joshi wel een tip voor het theater in het kader welke cabaretier heb ik nog niet gezien Razz Razz

https://www.youtube.com/watch?v=e2HdCa5xYpU
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimezo feb 14, 2010 1:20 pm

ik wordt GEK van die kutsneeuw Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimezo feb 21, 2010 4:29 pm

vandaag iedereen naar de beurs , nog steeds koud dus ook niet knallen ,jammer volgende week wordt het beter gelukkig .....joepppieeeeeeeeee Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimezo feb 21, 2010 7:07 pm

Niet knallen ??...Wij hebben gewoon lekker gereden vandaag, tja het regende een beetje...lekker boeiend !!!

Auk
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimezo feb 21, 2010 7:44 pm

proef gereden gister cheers was leuk maar saai zo 2 pitter 90o V ding, wordt het dus ook niet clown
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimezo feb 21, 2010 8:04 pm

AukGPX600R schreef:
Niet knallen ??...Wij hebben gewoon lekker gereden vandaag, tja het regende een beetje...lekker boeiend !!!

Auk


ik schaam me diep ,ik ben echt een nicht ,niet dat ik daar wat tegen heb maar toch Embarassed Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
AchteroppievanAuk

AchteroppievanAuk


Aantal berichten : 13
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkedinges
Registration date : 02-01-10

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimezo feb 21, 2010 8:38 pm

tonkawasuki schreef:
vandaag iedereen naar de beurs , nog steeds koud dus ook niet knallen ,jammer volgende week wordt het beter gelukkig .....joepppieeeeeeeeee Laughing Laughing

Ga je mij nou echt vertellen dat al die stoere mannen hier naar de Huishoud en 9-maandenbeurs zijn geweest vandaag????? En dan natuurlijk nog allemaal met de auto ook wat een stel watjes hier zeg....

tonkawasuki schreef:
ik schaam me diep ,ik ben echt een nicht ,niet dat ik daar wat tegen heb maar toch Embarassed Embarassed
<----Slaat dit dan dus niet alleen op jou, maar ook op al die stoere mannen hier....

Nou ikke niej hoor, ben gewoon een stoer wijf, wat met dit ellende weer gewoon gezellig samen achterop gaat!!!

Doeiiii, Gerjon
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimema feb 22, 2010 12:12 am

AchteroppievanAuk schreef:
tonkawasuki schreef:
vandaag iedereen naar de beurs , nog steeds koud dus ook niet knallen ,jammer volgende week wordt het beter gelukkig .....joepppieeeeeeeeee Laughing Laughing

Ga je mij nou echt vertellen dat al die stoere mannen hier naar de Huishoud en 9-maandenbeurs zijn geweest vandaag????? En dan natuurlijk nog allemaal met de auto ook wat een stel watjes hier zeg....

tonkawasuki schreef:
ik schaam me diep ,ik ben echt een nicht ,niet dat ik daar wat tegen heb maar toch Embarassed Embarassed
<----Slaat dit dan dus niet alleen op jou, maar ook op al die stoere mannen hier....

Nou ikke niej hoor, ben gewoon een stoer wijf, wat met dit ellende weer gewoon gezellig samen achterop gaat!!!

Doeiiii, Gerjon

Motorbeurs was leuk vd week!

helaas heb ik nog een leven naast motorrijden ......allerlei andere dingen moeten doen ......daarnaast is er gister nog gestrooid dus wordt er niet gereden das zonde!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimema feb 22, 2010 12:50 am

Troost je Joshi,

Ook hier hebben we zat andere dingen te doen dan motorrijden, al maken we er wel tijd voor tussen de bedrijven door....soms ff lekker relaxen en de zinnen verzetten.

En zolang ik/we geen zomerfiets hebben, doen de kawa en yammie het maar als zomer en winterfiets, zodra er echter een zomerfiets is, gaan de kawa en yammie gebruikt worden voor woon/werk en het hele jaar rond, dus ook in de winter als er gestrooid wordt, had t maar geen motor moeten worden ....

groetjes,

Auk
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitimema feb 22, 2010 2:34 am

Als je de mogelijkheid hebt om een auto te pakken wanneer er gestrooid is, kan het geen kwaad om zuinig op je materiaal te zijn en de motor te laten staan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Avondje stappen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Het laatste nieuws-
Ga naar: