Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!

Ga naar beneden 
+7
AukGPX600R
Joshi
BSB
Berthebike
Mogas
mick
FastFlyingFossil
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimema feb 22, 2010 12:04 pm

Ja snap ik Koecky, maar aan de andere kant, voor de auto is het ook zonde om door de pekel te rijden toch ? Die gaat er net zo hard van achteruit, alleen zal je dat minder snel zien, tot ie ineens niet meer door de apk komt omdat ie zo rot is ......

groetjes,

Auk
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimema feb 22, 2010 7:30 pm

4 kleine plaagstootjes....en dan de genadeklap ..................................... hum dat lijkt ergens op ,maaarrr het schiet me niet te binnen clown clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimema feb 22, 2010 7:36 pm

helemaal waar, alleen de auto kan er denk ik toch net ff wat beter tegen dan de motor denk ik.

Maar ik ben vanaf vorige week ook de as 10 weken autoloos dus dat wordt vaak poetsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimema feb 22, 2010 9:03 pm

AukGPX600R schreef:
Ja snap ik Koecky, maar aan de andere kant, voor de auto is het ook zonde om door de pekel te rijden toch ? Die gaat er net zo hard van achteruit, alleen zal je dat minder snel zien, tot ie ineens niet meer door de apk komt omdat ie zo rot is ......

groetjes,

Auk

Bij een auto zie je het een heel stuk minder natuurlijk. En de auto regelmatig wassen met die pekel is natuurlijk wel handig. Had met mijn 1e sportuitlaat op de gsx-r ooit eens een keer gereden toen er blijkbaar nog een restje pekel lag. Ik dacht dat het na een paar weken wel allemaal weggeregend was, maar blijkbaar niet. Gelijk die uitlaat verziekt. Eeuwig zonde... Het is natuurlijk maar net hoeveel waarde je hecht aan je spullen natuurlijk Razz Ik vind het zonde van mijn motoren in ieder geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 23, 2010 12:03 am

@Bianca, ik hecht best waarde aan mn spullen maar de fietsen die ik nu heb moeten gewoon doen waar ze voor gemaakt zijn, weer of geen weer....rijden dus , als mn ouders stoppen met motorrijden krijgen wij hun motor erbij en geloof me, die komt alleen buiten met mooi weer Very Happy

Qua keuze: met de auto of op de motor.....ik heb geen keus, ik heb mn auto de deur uit gedaan om motor te kunnen rijden Wink

@ Ton, voorlopig rijdt de kawa perfect en laat degene die ik er van verdacht me zonder problemen te vervoeren het een beetje afweten :S
ennuhh...je hoort t van Mick, die 2 grote klappen is het ook niet helemaal Razz

groetjes,

Auk
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 27, 2010 2:46 am

http://maps.google.nl/maps?ie=UTF8&ll=51.889206,4.779053&spn=0.100861,0.350189&t=h&z=12

Als het zondag een beetje goed weer is zijn er dan misschien mensen die zin hebben in een warme chocomelk rit door het achterland van Alblasserdam(Bleskensgraaf,Molenaarsgraaf,Laag Blokland,Ottoland) en terug via b.v.Schoonhoven richting Rotterdam? Very Happy
Zoals het er nu naar uitziet zondag regen maar wie weet valt het mee Rolling Eyes .
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 27, 2010 2:53 am

hmmmm het weerbericht voorspelde bakken met regen en storm voor zondag...
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 27, 2010 11:20 am

Citaat :


--------------------------------------------------------------------------------

hmmmm het weerbericht voorspelde bakken met regen en storm voor zondag...

Ja het ziet er niet goed uit, de warme chocomelk lijkt iedere keer in het water te vallen........ drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
ray




Aantal berichten : 3
Registration date : 11-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 27, 2010 8:34 pm

drink die choco wel als ik naar de superbikes kijk bounce bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 27, 2010 9:30 pm

ray schreef:
drink die choco wel als ik naar de superbikes kijk bounce bounce

ook een goed idee!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 27, 2010 10:47 pm

Superbikes kijken doe je vannacht als je tenminste een echte die -hard fan bent!!!! Twisted Evil Twisted Evil
Zondag Eurosport 2 vanaf 00.30 uur tot 06.30 uur (zie ook Laatste nieuws- SBK 2010 - Preview Magazine) cheers cheers

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Pa697286
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza feb 27, 2010 11:48 pm

tsja.....zo'n grote fan ben ik dan blijkbaar niet........ben meer fan van mijn bed rond die tijden....
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 28, 2010 7:13 am

Dat kan ik goed begrijpen maar ik kan gewoon niet wachten tot morgenochtend bounce bounce .
Ik ben denk ik gewoon WSB getikt Shocked Shocked .
Maar ik heb wel de eerste uitslagen van race 1 WSB en de WSS race .......hier de uitslagen:
affraid



































Nee kijk zelf maar Cool Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 28, 2010 8:16 am

WSB 2e race zeker kijken close,closer,very close racing!!!!!!!!!!! bounce bounce bounce bounce cheers cheers cheers cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 04, 2010 2:52 pm

Zondag wordt het goed weer (volop zon)zijn er nog mensen die dan zin hebben in een "warme chocomelk tourrit"??
Een leuk begin van het nieuwe seizoen voor de winterslapers lijkt mij!! Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Mogas

Mogas


Aantal berichten : 337
Leeftijd : 67
Woonplaats : Spikecity
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimedo maa 04, 2010 9:58 pm

BSB schreef:
Zondag wordt het goed weer (volop zon)zijn er nog mensen die dan zin hebben in een "warme chocomelk tourrit"??
Een leuk begin van het nieuwe seizoen voor de winterslapers lijkt mij!! Wink

Morgen naar Dortmund
Kom zaterdag pas terug en dan zondag de middag in
Gaat hem denk ik niet worden scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.angerbitter.web-log.nl/
Berthebike

Berthebike


Aantal berichten : 88
Registration date : 10-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 05, 2010 12:19 am

BSB schreef:
Zondag wordt het goed weer (volop zon)zijn er nog mensen die dan zin hebben in een "warme chocomelk tourrit"??
Een leuk begin van het nieuwe seizoen voor de winterslapers lijkt mij!! Wink

Ja , lijkt me wel leuk , zal nog wel fris zijn maar als het droog is doe ik wel mee .
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimevr maa 05, 2010 10:22 pm

Nou dat is mooi we hebben tot nu toe;JanW,Ton ,Berthebike,Bart.....hhhmmm waar zijn die grootspraak mensen nu ........??Kom op mensen mooi stukkie rijden ,een heerlijke kop warme choco en een mooi stukkie terug naar Spieknis Rolling Eyes Twisted Evil!!!!

Mogas volgende keer beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 06, 2010 12:05 am

ik wil wel mee, maar moet om een uurtje of 3 weer thuis zijn, moet de stad in, eten en drinken enzo....
ligt er dus aan hoe laat we vertrekken en hoe lang we er over doen
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 06, 2010 12:42 am

Joshi schreef:
ik wil wel mee, maar moet om een uurtje of 3 weer thuis zijn, moet de stad in, eten en drinken enzo....
ligt er dus aan hoe laat we vertrekken en hoe lang we er over doen

zorgen we gewoon dat we op tijd terug zijn , jij moet er wel bij zijn natuurlijk clown . te lang rijden wordt een beetje frisjes ook denk ik What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 06, 2010 12:47 am

tonkawasuki schreef:
Joshi schreef:
ik wil wel mee, maar moet om een uurtje of 3 weer thuis zijn, moet de stad in, eten en drinken enzo....
ligt er dus aan hoe laat we vertrekken en hoe lang we er over doen

zorgen we gewoon dat we op tijd terug zijn , jij moet er wel bij zijn natuurlijk clown . te lang rijden wordt een beetje frisjes ook denk ik What a Face

die kans is best aanwezig ja dat het frisjes wordt....danwel zal zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 06, 2010 12:51 am

Hallo Motorrijders,

Zondag 7 maart 2010 zal er een mini meeting zijn op de Gadering Hoogvliet (R`dam).

Er zit hier een motorrijschool en een cartuning shop en die zullen speciaal voor deze gelegenheid open zijn waar je uiteraard een bakkie kan doen. Er zullen diverse foto`s worden gemaakt van auto`s en motoren die gebruikt zullen worden om de Queensday meeting te promoten met poster en flyers.

Voor meer informatie kun je mailen naar info@customsportbikes.nl

Lokatie: Gadering Hoogvliet achter de gevangenis

Mvg

Bennie


gaan we na het rijden hier ff op de koffie ....chocomel Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 06, 2010 12:56 am

Citaat :
tonkawasuki vr maa 05, 2010 10:51 pm

--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Motorrijders,

Zondag 7 maart 2010 zal er een mini meeting zijn op de Gadering Hoogvliet (R`dam).

Er zit hier een motorrijschool en een cartuning shop en die zullen speciaal voor deze gelegenheid open zijn waar je uiteraard een bakkie kan doen. Er zullen diverse foto`s worden gemaakt van auto`s en motoren die gebruikt zullen worden om de Queensday meeting te promoten met poster en flyers.

Voor meer informatie kun je mailen naar info@customsportbikes.nl

Lokatie: Gadering Hoogvliet achter de gevangenis

Mvg

Bennie


gaan we na het rijden hier ff op de koffie ....chocomel


Mij best maar net zo als Joshi wil ik ook niet te laat terug zijn .Ik dacht zelf om .......uuummmmhhhh 9.30 uur te vertrekken Rolling Eyes ..........???
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 06, 2010 1:17 am

BSB schreef:
Citaat :
tonkawasuki vr maa 05, 2010 10:51 pm

--------------------------------------------------------------------------------



Mij best maar net zo als Joshi wil ik ook niet te laat terug zijn .Ik dacht zelf om .......uuummmmhhhh 9.30 uur te vertrekken Rolling Eyes ..........???

moet kunnen , we horen wel van de rest wat ze er van vinden tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitimeza maa 06, 2010 1:33 am

Ton schreef;
Citaat :
tonkawasuki vr maa 05, 2010 11:17 pm

moet kunnen , we horen wel van de rest wat ze er van vinden

Precies we hebben dus nu 5 man :JanW,Ton,Bert,Bart,Joshi(indien we voor 3uur terug zijn)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!   gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!! - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
gaan we nog ,vlammen .knallen touren,sporten ,kortom stappen we nog op vandaag !!!!!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Avondje stappen

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Het laatste nieuws-
Ga naar: