Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuw hier

Ga naar beneden 
+11
Nipi
mick
Joshi
FastFlyingFossil
soes 750k5
Bianca
Mogas
Cascella
Ufootje
Koecky
AukGPX600R
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Nieuw hier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 17, 2009 9:31 pm

Heb je al foto's van je nieuwe motor? En fijn dat je vorige motor nog te redden was Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Nieuw hier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 18, 2009 1:26 am

Heej Bianca...nee..foto's van mn nieuwe ouwe yammie heb ik nog niet..misschien dit weekend ff foto's maken..zaterdag overschrijven en dan issie echt van mij Very Happy

en idd wel fijn dat de kawa ook weer loopt..voorlopig gaattie ook niet weg..misschien als mn ouders stoppen met motorrijden en wij hier, hun yammie dragstar 650 classic krijgen..3 in de tuin is me toch teveel Wink

groetjes,

Auk
Terug naar boven Ga naar beneden
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Nieuw hier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 30, 2009 2:11 am

Hoi allemaal,

bij deze even een paar foonpiccies van mn nieuwe ouwe aanwinst!!

Excuses voor de slechte kwaliteit( 2MP cameraatje )Betere foto's volgens zsm

Nieuw hier - Pagina 2 Afbeelding077

Nieuw hier - Pagina 2 Afbeelding081

Nieuw hier - Pagina 2 Afbeelding083

nu nog een manier ( zonder slijpschijf ) vinden om de kofferrekken eraf te halen tijdens de winterperiode want dan gebruik ik ze toch niet...zo te zien was het een beste bult werk om dat voormekaar te krijgen...en...volgens mij hangen de rekken ook aardig achterover..of lijkt dat maar zo..

Auk
Terug naar boven Ga naar beneden
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Nieuw hier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 30, 2009 10:23 pm

Volgens mij ziet de motor er heel goed uit voor zn leeftijd. Denk dat zonder kofferrek wel beter staat, die lijkt inderdaad wel achterover te hangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artie

Artie


Aantal berichten : 255
Leeftijd : 50
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 07-10-08

Nieuw hier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 30, 2009 10:37 pm

Bianca schreef:
Volgens mij ziet de motor er heel goed uit voor zn leeftijd. Denk dat zonder kofferrek wel beter staat, die lijkt inderdaad wel achterover te hangen.

Aaim wis stoepit !! clown

Mis toch wat smiley's op dit forum...... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

Nieuw hier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 30, 2009 10:59 pm

Leuke motor, zo een heeft er ook een tijd bij me ouders gestaan, was een erg leuke motor
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Nieuw hier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier - Pagina 2 Icon_minitimewo dec 30, 2009 11:59 pm

@ Bianca, ziet er idd vrij goed uit voor z'n leeftijd, wel moet ik nog ff wat scherpere foto's maken..ik bedoel..cinlindertjes zijn niet helemaal mooi zwart meer en nog enkele schoonheids plekjes, maar hij rijdt er niet minder om, stuurt best lekker moet ik zeggen.

En het achteroverhangende rek..tja..het is nog wel te stellen zo te zien, dus dat ga ik eerst proberen, ook staat het voetrempedaal te hoog voor me..m'n voet steekt eronder of ik moet zo'n onmogelijke hoek maken dat ik mn enkel eerst moet breken anders is t niet haalbaar Wink

@ Mick, ik had ook niet verwacht dat ik ervoor zou vallen...maar hij valt me niets tegen eerlijk gezegd, veert een stuk soepeler dan de kawa en stuurt best lekker eigenlijk...ik denk , dat als de voorvorkkeeringetjes zijn vervangen( die zweten minimaal ) dat het een best strak sturend fietsje is.Zolang het hartje gezond is mag ie van mij blijven, en van m'n vrouw ook Smile

groetjes,

Auk
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

Nieuw hier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 02, 2010 2:56 pm

Kan het kloppen dat ik jou dacht donderdag ochtend richting geervliet zag gaan rond op de motor, was pressies zo zelfde namelijk. bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Nieuw hier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 02, 2010 7:34 pm

Hoi Mick,

ja als dat rond 7 uur s'morgens geweest is kan dat wel kloppen Very Happy

Ik heb verder geen enkele motorrijder gezien die ochtend ..weinig koekblikken ook trouwens.

Gisteren nog wel ff lekker gestuurd..lekker weer, zonnetje erbij maar wel een beetje winderig, vrouwtje mee achterop...heeeerlijk ondanks dat t fris was Smile

Auk
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

Nieuw hier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 02, 2010 7:53 pm

AukGPX600R schreef:
Hoi Mick,

ja als dat rond 7 uur s'morgens geweest is kan dat wel kloppen Very Happy

Ik heb verder geen enkele motorrijder gezien die ochtend ..weinig koekblikken ook trouwens.

Gisteren nog wel ff lekker gestuurd..lekker weer, zonnetje erbij maar wel een beetje winderig, vrouwtje mee achterop...heeeerlijk ondanks dat t fris was Smile

Auk

Jep klopt precies rond 7e ik ging naar me werk kwam van geervliet en jij reed net die kant op, bij deze dus gespot clown
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Nieuw hier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier - Pagina 2 Icon_minitimeza jan 02, 2010 9:03 pm

Hmm Mick,
voor dat spotten hebben we een apart topic he Wink

HIer volgen nog een paar Hi-res piccies van de Yammie,

Nieuw hier - Pagina 2 DSCF2006

Nieuw hier - Pagina 2 DSCF2007

Nieuw hier - Pagina 2 DSCF2008

Nieuw hier - Pagina 2 DSCF2010

Nieuw hier - Pagina 2 DSCF2012

Nieuw hier - Pagina 2 DSCF2011

Nieuw hier - Pagina 2 DSCF2013

Nieuw hier - Pagina 2 DSCF2009

Dit weekend gedaan;

lekker gereden gister en vandaag het kofferrek rechtgezet, ziet er een stuk beter uit( nog niet op foto hoor ), snelheidsmeterkabel weer gemonteerd( losgetrild )
Nog ff rem en koppelingshendel goedzetten voor mijn kromme klauwen en het rempedaal op de goede hoogte zetten/laten zetten en mettertijd de schetsplaatjes ff demonteren en een beetje polijsten zodat het er wat netter uitziet.

groetjes en veel kijkplezier en ik zal ook m'n ogen openhouden als ik deze komende week weer dagelijks naar mn werk rijd Wink

Auk
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

Nieuw hier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 03, 2010 12:47 pm

leuke bike, je koppeling's kabel stelbout is al ver uit zeg bij je koppeling hendel, bij de koppeling hopelijk nog niet helemaal uitgedraaid?

Veder erg nette bike, rijd leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Nieuw hier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier - Pagina 2 Icon_minitimezo jan 03, 2010 2:38 pm

nee Mick, koppeling is nog lang niet helemaal uitgedraaid en slipt ook niet dus plaatjes zijn ook nog niet op , onderhoud van deze yammie is zeer lange tijd bij Ton gedaan dus ik mag aannemen dat dat wel goed zit Very Happy

groetjes,

Auk
Terug naar boven Ga naar beneden
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Nieuw hier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 07, 2010 7:59 pm

Vandaag weer lekker een stukje gereden op de kawa, t bloed kruipt toch waar t niet gaan kan he Wink

vertrokken uit de achtertuin, groene kruisweg richting maasvlakte en bij de vuurtoren van oostvoorne( restaurant voorheen Beach Center ) de kawa neergezet en lekker wandelingetje gemaakt met mn vrouw over het strand.

daarna ff lekker wat gegeten en gedronken bij de vuurtoren en daarna op t gemakkie weer naar huis, kawa liep iig weer als een kogel , op de A15 na de air products ff lekker doorgetrokken tot +/- 170 op de klok met zn tweetjes zonder problemen, wel een beetje frisse handjes na thuiskomst maar t was weer heeerlijk ! Smile

Wij willen hierbij ook Ton en Ger danken voor hun goede zorgen !!

groetjes Auk en zn achteroppie Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
AchteroppievanAuk

AchteroppievanAuk


Aantal berichten : 13
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkedinges
Registration date : 02-01-10

Nieuw hier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier - Pagina 2 Icon_minitimezo feb 07, 2010 8:48 pm

Ben alleen benieuwd hoe morgen mijn armen voelen, want met die snelhied moet je toch aardige spierballen hebben om je mannetje vast te houden....en de druk van de wind is ook behoorlijk...denk dat ik dit morgen niet meer kan doen...--> Basketball Basketball

lol! lol!

Gr, Achteroppie van Aukkie!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuw hier - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw hier
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik ben nieuw hier dus ff voorstellen.nu met foto's
» Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw
» ik ook hier
» Hier ben ik !!!!
» Kim maakt het ook hier onveilig

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Stel jezelf voor-
Ga naar: