Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw   Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw Icon_minitimezo nov 09, 2008 3:37 pm

Ik verkoop deze nieuwe handschoenen omdat ik nieuwe gekregen heb onder garantie, alleen had ik toen zelf al nieuwe gekocht op het moment dat de andere kapot gingen. Terugsturen duurde nogal lang en had zelf toch andere nodig en ik had niet verwacht dat ik splinternieuwe terug zou krijgen. Maar nu heb ik ze dus dubbel en kan ik deze nieuwe verkopen. Het gaat om de blauw/zwart/witte uitvoering in maat S. Nieuwprijs is 150 euro, vraagprijs 130 euro.

Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw Gpplus1
Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw Gpplus2


Laatst aangepast door Bianca op vr jan 09, 2009 5:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw   Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw Icon_minitimezo nov 09, 2008 5:39 pm

mooi paar maar zijn ze winter/zomer? en welke maat heb jij? denk niet dat ik ze pas met die worstevingers Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw   Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw Icon_minitimezo nov 09, 2008 10:15 pm

Ik gebruik ze als zomerhandschoenen maar ik ben dan ook een koukleum waardoor ik in de winter van die dikke handschoenen heb. Er zijn mensen die ze het hele jaar door gebruiken maar officieel zijn ze voor de zomer. Ik heb zelf maat S. Je mag ze altijd passen hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw   Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw Icon_minitimema nov 10, 2008 2:18 am

oke dan maar ik ben eig op zoek naar winterhandschoenen.
Maat S denk ik niet dat ze t gaan worden Rolling Eyes proberen kan altijd Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw   Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw Icon_minitimema nov 10, 2008 2:36 am

Dan-600F schreef:
oke dan maar ik ben eig op zoek naar winterhandschoenen.
Maat S denk ik niet dat ze t gaan worden Rolling Eyes proberen kan altijd Wink

Winterhandschoenen heb ik wel net nieuw (ook alpinestars) maar die heb ik nog niet dubbel clown Het is eigenlijk niet de tijd voor mij om deze nu te verkopen, maarja niet geschoten is altijd mis en ze eten geen brood dus anders laat ik ze gewoon liggen tot de zomer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw   Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuw hier
» Ik ben nieuw hier dus ff voorstellen.nu met foto's

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Archief-
Ga naar: