Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nieuw hier

Ga naar beneden 
+11
Nipi
mick
Joshi
FastFlyingFossil
soes 750k5
Bianca
Mogas
Cascella
Ufootje
Koecky
AukGPX600R
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimedo nov 13, 2008 11:55 pm

Hoi allemaal,

ik zal me eerst even in het kort voorstellen,

Ik ben Auk en ben 41 jaar jong, woon in Spijkenisse en sinds 2 weken voor het eerst in mijn leven in het bezit van een eigen motorfiets(je).

Ik was een flink aantal jaren geleden ook al eens bij Ton geweest met mijn vader destijds omdattie een motor zocht..vandaar dat ik maar weer eens ging zoeken of de zaak nog bestond en kwam uiteindelijk hier terecht.

Toen ik zo aan het spitten was( lees: lezen) op dit forum..zag ik een bekende naam...Hugo...als het goed is ken ik die van CSg de Oude Maas..maar dat is al een hele tijd geleden...dus offie me nog kent of wil kennen das een ander verhaal lol!

Ik ga zeker als ik ff tijd heb weer eens even kijken bij Ton....misschien is er binnenkort weer een soort meeting oid...zodat ik ook wat rijders kan leren kennen in Spijkenisse.

Dat was wel even heel kort maar goed..meer vragen..shooottt !!...enne..owja..nog een paar plaatjes voor de liefhebbers,

Kawa GPX 600R van 1993
Nieuw hier 02112008041

Nieuw hier 02112008043

Nieuw hier DSCF0266

Nieuw hier DSCF0264

groetjes en tot ziens,

Auk
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimevr nov 14, 2008 1:59 pm

Hoi Auk nette motor heb je daar Cool als je een keer zaterdag's tijd heb moet je maar eens langs karren meestal zijn er ook wel een hoop van t forum

Welkom op t forum king
Terug naar boven Ga naar beneden
Ufootje

Ufootje


Aantal berichten : 38
Leeftijd : 62
Woonplaats : Spikecity
Registration date : 05-10-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimevr nov 14, 2008 2:29 pm

Welkom !!!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ufootje1962.hyves.nl/
Cascella
Admin
Cascella


Aantal berichten : 179
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 26-08-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimevr nov 14, 2008 5:01 pm

Van harte welkom op het forum..
Inderdaad zoals Dan al zegt, een meeting hoeft niet want de meeste zijn zaterdagochtend gewoon op de koffie bij Ton Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hemomotoren.actieforum.com
Mogas

Mogas


Aantal berichten : 337
Leeftijd : 66
Woonplaats : Spikecity
Registration date : 04-10-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimevr nov 14, 2008 6:04 pm

Welkom cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.angerbitter.web-log.nl/
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimevr nov 14, 2008 8:02 pm

Welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
soes 750k5

soes 750k5


Aantal berichten : 72
Woonplaats : geervliet
Registration date : 06-10-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimevr nov 14, 2008 8:29 pm

Nieuw hier Welkom%2029
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimevr nov 14, 2008 9:08 pm

hoi auk ,. leuk dat je hier ook bent terecht gekomen ,,maarrrrreeee die hugo moet een ander zijn ,want die huug die hier zit heeft nooit op school gezeten lol! hahahhaa groeten
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimeza nov 15, 2008 1:49 am

wees welkom in ons midden Razz !!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimeza nov 15, 2008 2:41 am

Welkom sunny
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
Nipi




Aantal berichten : 32
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 13-10-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimezo nov 16, 2008 4:48 pm

welkom op het forum
Terug naar boven Ga naar beneden
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimema nov 17, 2008 12:09 am

@ Ton,

ik zeg ook niet dattie daar op school heeft gezeten Razz

@ iedereen, thnxx voor het welkom ! Laughing

en ik zal zeker als ik tijd heb eens een bakkie komen doen !
Terug naar boven Ga naar beneden
Berthebike

Berthebike


Aantal berichten : 88
Registration date : 10-10-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimevr nov 21, 2008 10:13 pm

Welkom ,

Je begint in ieder geval wel met het goede merk !

En Beamertje moet je maar vermijden hoor !
Terug naar boven Ga naar beneden
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimeza nov 22, 2008 3:20 am

met het goede merk beginnen...tjah..ik vind die gpx'en gewoon ..tjah....mooi !..ik weet niet..ze hebben wel wat vindt ik Very Happy

Als alles goed is ben ik morgen bij Ton om eens kennis te maken met mede-rijders/coureurs uit spijkcity.is wel leuk als je een keer iemand ziet rijden en er een gezicht bij kan plaatsen...als het goed is komt een collega van mn werk ook ( andere afdeling ) met een ..hoe kan het ook anders..in de enige juiste kleur...kawagroen..een zx-10-r..hij is iig al bekend bij Ton.

groetjes en hopelijk tot morgen..wat voor weer het ook is !


Auk
Terug naar boven Ga naar beneden
boris




Aantal berichten : 13
Registration date : 19-10-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimeza nov 22, 2008 1:48 pm

ja dat is ik, maar denk alleen dat ik er niet ben vandaag.
Wat een pokkeweer Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimezo nov 23, 2008 3:07 am

kom nou boris...een beetje bikkel Razz

ik ben iig wel ff geweest..alleen was ik wat aan de late kant ivm andere verplichtingen..rond half 3 pas..en ik hoorde van Ton dat de koffie al op was en de koek ook :S

volgens mij kwam ik onderweg naar Ton wel iemand tegen..diegene zwaaide wel heeeeel uitgebreid..volgens mij een zwarte soes oid..kon ik zo snel niet zien..ik heb uiteraard hartelijk teruggezwaaid !

Wel ff met Ton staan kleppen en ff mn fiets laten zien en horen en voorzover hij kon oordelen...was t geen verkeerd ding..alleen wordt t wel ff tijd voor een beurtje..ja dat idee had ik zelf ook al maar ik ga niet op straat liggen in de kou....maar dat komt tzt wel goed.

groetjes ,

Auk

en @ Boris..kzie je op t werk wel weer Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimevr dec 11, 2009 10:06 pm

Hoi allemaal,

misschien al gehoord in de wandelgangen..de kawa is overleden..kort verhaal, cilinder 2 en 3 nagenoeg geen compressie meer..ik ga vanaf volgende week rijden op een 91'er XJ 600 van eerste eigenaar..morgen ff bij Ton buurten ermee iig( is een bekende fiets daar ).

groetjes ,

Auk
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimeza dec 12, 2009 12:33 pm

AukGPX600R schreef:
Hoi allemaal,

misschien al gehoord in de wandelgangen..de kawa is overleden..kort verhaal, cilinder 2 en 3 nagenoeg geen compressie meer..ik ga vanaf volgende week rijden op een 91'er XJ 600 van eerste eigenaar..morgen ff bij Ton buurten ermee iig( is een bekende fiets daar ).

groetjes ,

Auk

hey balen joh!!!
hopelijk ga je toch ook veel plezier beleven op de XJ!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimeza dec 12, 2009 4:37 pm

Tuurlijk Joshi,

vandaag ff een stukje wezen toeren op de yammie en even bij Ton langsgeweest ermee, ik moet zeggen dat t verbazend lekker reed..eigenlijk fijner dan de Kawa....erg he ;-)

de kawa gaat nog wel naar Ton voor second opinion iig..volgens hem kon het nooit zo erg zijn aan de hand van m' n verhaal..we wachten af..

Ik miste wel de aanwezigheid van de vaste bezoekers bij Ton, ook heb ik jouw fiets nog gezien ,hoe is het met je pootje ?

groetjes,

Auk
Terug naar boven Ga naar beneden
Mogas

Mogas


Aantal berichten : 337
Leeftijd : 66
Woonplaats : Spikecity
Registration date : 04-10-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimezo dec 13, 2009 9:01 pm

AukGPX600R schreef:
Tuurlijk Joshi,

vandaag ff een stukje wezen toeren op de yammie en even bij Ton langsgeweest ermee, ik moet zeggen dat t verbazend lekker reed..eigenlijk fijner dan de Kawa....erg he ;-)

Auk

Das helemaal niet erg hoor Auk

Als je er nou ook nog een R aanplakt achter die XJ rijdt je helemaal super Very Happy cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.angerbitter.web-log.nl/
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimema dec 14, 2009 12:29 am

AukGPX600R schreef:
Tuurlijk Joshi,

vandaag ff een stukje wezen toeren op de yammie en even bij Ton langsgeweest ermee, ik moet zeggen dat t verbazend lekker reed..eigenlijk fijner dan de Kawa....erg he ;-)

de kawa gaat nog wel naar Ton voor second opinion iig..volgens hem kon het nooit zo erg zijn aan de hand van m' n verhaal..we wachten af..

Ik miste wel de aanwezigheid van de vaste bezoekers bij Ton, ook heb ik jouw fiets nog gezien ,hoe is het met je pootje ?

groetjes,

Auk

Uiteraard rijdt de Yammie beter dan een Kawa!!!!!
Das niet zo heel moeilijk..... clown

Ik was gister wel bij Ton hoor, van 12 tot 2 ofzoiets....heb mijn Yammie Fazer opgehaald.....
hoe het met het pootje gaat.......
hij zit er nog aan, duurt veel te lang en ik ben het zat maar verder wel ok.
Terug naar boven Ga naar beneden
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimema dec 14, 2009 1:53 am

@ Mogas, ik wil wel een R achter XJ plakken hoor als jij daar gelukkig van wordt lol! maar of het enig verschil zal maken..ik betwijfel het .

@ Joshi, tja..dan zijn we mekaar net misgelopen..wij gingen net voor 12 weg bij Ton..je kan wel weer rijden met je pootje dus ?..en dat het lang duurt..tjah..da's het risico als je Spies na wilt doen Razz Razz

groetjes en till next time @ Hemo,

Auk
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimewo dec 16, 2009 8:22 pm

hoi auke ,

je gpz is klaar ik heb hem vanmiddag even opgehaald en gerrit heeft hem vanmiddag aan de praat gemaakt ,bij het proefrijden deed hij het weer als vanouds ,,,,,,hoewel het blijft een kawasaki en het wordt nooit een honda natuurlijk haha , om kort te gaan je kan hem weer komen optakelen groeten ton/ger santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimewo dec 16, 2009 9:35 pm

Hello Mr.Q
Hoe is tie nou?
WELKOM OP HET FORUM

..en ja... "It is I" cheers



[quote="AukGPX600R"]Hoi allemaal,

ik zal me eerst even in het kort voorstellen,

Ik ben Auk en ben 41 jaar jong, woon in Spijkenisse en sinds 2 weken voor het eerst in mijn leven in het bezit van een eigen motorfiets(je).

Ik was een flink aantal jaren geleden ook al eens bij Ton geweest met mijn vader destijds omdattie een motor zocht..vandaar dat ik maar weer eens ging zoeken of de zaak nog bestond en kwam uiteindelijk hier terecht.

Toen ik zo aan het spitten was( lees: lezen) op dit forum..zag ik een bekende naam...Hugo...als het goed is ken ik die van CSg de Oude Maas..maar dat is al een hele tijd geleden...dus offie me nog kent of wil kennen das een ander verhaal lol!

Ik ga zeker als ik ff tijd heb weer eens even kijken bij Ton....misschien is er binnenkort weer een soort meeting oid...zodat ik ook wat rijders kan leren kennen in Spijkenisse.

Dat was wel even heel kort maar goed..meer vragen..shooottt !!...enne..owja..nog een paar plaatjes voor de liefhebbers,

Kawa GPX 600R van 1993
Terug naar boven Ga naar beneden
AukGPX600R

AukGPX600R


Aantal berichten : 49
Leeftijd : 56
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitimedo dec 17, 2009 3:09 am

@ Ton, geef maar toe..rijdt best lekker voor zo' n oud hokkie lol! lol! ..dat is...alsie t doet zoals t moet dan he Razz

@ Hugo..zooo hee ..je laat eindelijk van je horen Sleep Sleep druk leven zeker ?
We zien mekaar wel weer bij Ton op de koffie !


groetjes,

Auk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuw hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuw hier   Nieuw hier Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuw hier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ik ben nieuw hier dus ff voorstellen.nu met foto's
» Alpinestars GP-Plus handschoenen nieuw
» ik ook hier
» Hier ben ik !!!!
» Kim maakt het ook hier onveilig

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Stel jezelf voor-
Ga naar: