Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Einde discussie, gezeik stopt hier

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Cascella
Admin
Cascella


Aantal berichten : 179
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 26-08-08

Einde discussie, gezeik stopt hier Empty
BerichtOnderwerp: Einde discussie, gezeik stopt hier   Einde discussie, gezeik stopt hier Icon_minitimedo okt 16, 2008 12:48 am

Aan iedereen Neutral ,

Zoals jullie allen wel mee hebben gekregen denk ik is er onderling strijd aan de gang op het forum.
Het betreft een gebeurtenis waar ik niet verder op in ga en wat ook niet nodig is aangezien de aangewezen personen wel weten waar ik het over heb.

Bij deze vermeld ik heel simpel : Exclamation Het geruzie en gebekvecht eindigd hier, degene die door gaat wordt bij deze gebanned Exclamation

Hier is geen discussie over mogelijk
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hemomotoren.actieforum.com
Berthebike

Berthebike


Aantal berichten : 88
Registration date : 10-10-08

Einde discussie, gezeik stopt hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Einde discussie, gezeik stopt hier   Einde discussie, gezeik stopt hier Icon_minitimedo okt 16, 2008 7:17 pm

Cascella schreef:
Aan iedereen Neutral ,

Zoals jullie allen wel mee hebben gekregen denk ik is er onderling strijd aan de gang op het forum.
Het betreft een gebeurtenis waar ik niet verder op in ga en wat ook niet nodig is aangezien de aangewezen personen wel weten waar ik het over heb.

Bij deze vermeld ik heel simpel : Exclamation Het geruzie en gebekvecht eindigd hier, degene die door gaat wordt bij deze gebanned Exclamation

Hier is geen discussie over mogelijk


Ik was het niet ( voor een verandering ) het was Jan en Mdevil hoor !
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Einde discussie, gezeik stopt hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Einde discussie, gezeik stopt hier   Einde discussie, gezeik stopt hier Icon_minitimedo okt 16, 2008 7:34 pm

Berthebike schreef:
Cascella schreef:
Aan iedereen Neutral ,

Zoals jullie allen wel mee hebben gekregen denk ik is er onderling strijd aan de gang op het forum.
Het betreft een gebeurtenis waar ik niet verder op in ga en wat ook niet nodig is aangezien de aangewezen personen wel weten waar ik het over heb.

Bij deze vermeld ik heel simpel : Exclamation Het geruzie en gebekvecht eindigd hier, degene die door gaat wordt bij deze gebanned Exclamation

Hier is geen discussie over mogelijk


Ik was het niet ( voor een verandering ) het was Jan en Mdevil hoor !

jij heb een schuldig geweten dat je als eerste post in dit topic Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

Einde discussie, gezeik stopt hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Einde discussie, gezeik stopt hier   Einde discussie, gezeik stopt hier Icon_minitimedo okt 16, 2008 11:09 pm

Berthebike schreef:
Cascella schreef:
Aan iedereen Neutral ,

Zoals jullie allen wel mee hebben gekregen denk ik is er onderling strijd aan de gang op het forum.
Het betreft een gebeurtenis waar ik niet verder op in ga en wat ook niet nodig is aangezien de aangewezen personen wel weten waar ik het over heb.

Bij deze vermeld ik heel simpel : Exclamation Het geruzie en gebekvecht eindigd hier, degene die door gaat wordt bij deze gebanned Exclamation

Hier is geen discussie over mogelijk


Ik was het niet ( voor een verandering ) het was Jan en Mdevil hoor !

Zijn meer topic's over gezeik dan over techniek en hemo silent

en het was vast berth wel rabbit bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
Cascella
Admin
Cascella


Aantal berichten : 179
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 26-08-08

Einde discussie, gezeik stopt hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Einde discussie, gezeik stopt hier   Einde discussie, gezeik stopt hier Icon_minitimedi okt 21, 2008 1:21 am

Het forum is weer rustig & gezellig, zo hoort het te zijn alien

Topic is gesloten bij deze geek
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hemomotoren.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Einde discussie, gezeik stopt hier Empty
BerichtOnderwerp: Re: Einde discussie, gezeik stopt hier   Einde discussie, gezeik stopt hier Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Einde discussie, gezeik stopt hier
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ik ook hier
» Hier ben ik !!!!
» Nieuw hier
» Kim maakt het ook hier onveilig
» Plaats hier je KD foto of filmpje.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Archief-
Ga naar: