Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!!   motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!! Icon_minitimezo jan 31, 2010 2:07 pm

een nieuw magazine voor op de pc , introducties van nieuwe modellen d.m.v filmpjes en schrift , testen va n banden en motoren , heeeel leuk om door te kijken op een druilerige zondagmiddag .!!


deel een van motorklik is uit ..........http://www.motorklik.nl/magazine/Main.php?MagID=2&MagNo=3


deel twee van motorklik is uit .........http://www.motorklik.nl/magazine/Main.php?MagID=2&MagNo=5


deel drie van motorklik is uit.............http://www.motorklik.nl/magazine/Main.php?MagID=2&MagNo=6


Laatst aangepast door tonkawasuki op zo feb 21, 2010 4:05 pm; in totaal 6 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!!   motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!! Icon_minitimezo jan 31, 2010 3:52 pm

Leuk hoor al die nieuwe fietsen maar wat een bagger comentaar.Alle fietsen zijn SUPER goed,SUPER vet of woorden van die strekking ect(ja ja je kan nu zelfs tv kijken op deze fiets....)
Leuk verkoop praatje......om op te kotsen No , want van die niet onafhankelijke commentatoren/zogenaamde journalisten/bladenmakers (geen reclame voor m'n fiets geen item!!!)heb ik m'n buik van vol.
Lid geweest van Kickstart(hé kicksers, ben ik randdebiel of wat)motor(welke reis organisatie/motorfabrikant/knmv afdeling zullen we nu weer promoten)moto73(zie motor maar zonder knmv gezeik)motoplus(nee wij doen het echt anders met testen van kleding ect ,nou poeh poeh 2 volle pagina's wel te verstaan soms).
probeer ,test of ga te rade bij mensen die er echt verstand van hebben maar laat je nu niets wijsmaken door die gasten met dubbele agenda's!!!
Zo dat was ff lekker zeg het is net als schijten soms komt het er zo makelijk uit Twisted Evil
By the way ik vind Ton nog steeds de goeiste Very Happy .!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!!   motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!! Icon_minitimezo jan 31, 2010 4:18 pm

BSB schreef:
Leuk hoor al die nieuwe fietsen maar wat een bagger comentaar.Alle fietsen zijn SUPER goed,SUPER vet of woorden van die strekking ect(ja ja je kan nu zelfs tv kijken op deze fiets....)
Leuk verkoop praatje......om op te kotsen No , want van die niet onafhankelijke commentatoren/zogenaamde journalisten/bladenmakers (geen reclame voor m'n fiets geen item!!!)heb ik m'n buik van vol.
Lid geweest van Kickstart(hé kicksers, ben ik randdebiel of wat)motor(welke reis organisatie/motorfabrikant/knmv afdeling zullen we nu weer promoten)moto73(zie motor maar zonder knmv gezeik)motoplus(nee wij doen het echt anders met testen van kleding ect ,nou poeh poeh 2 volle pagina's wel te verstaan soms).
probeer ,test of ga te rade bij mensen die er echt verstand van hebben maar laat je nu niets wijsmaken door die gasten met dubbele agenda's!!!
Zo dat was ff lekker zeg het is net als schijten soms komt het er zo makelijk uit Twisted Evil
By the way ik vind Ton nog steeds de goeiste Very Happy .!!!

ja kan moeilijk zeggen dat je geen gelijk hebt , maar weet je iemand moet hier voor betalen ,en aangezien we dit spul voor niks krijgen betaald er vast iemand anders voor , en dat zijn natuurlijk de impoteurs ,fabrikanten en ander gespuis en ik weet zeker dat die voor hun dure centjes toch echt wel POSITIEF-KRITISCHE recenties bedongen hebben .

En de gemiddelde motorrijder prikt hier natuurlijk met 265 km per uur doorheen , door het internet en alle publikaties die ons bereiken zijn we met z,n allen natuurlijk veel slimmer geworden dan pakweg 15 jaar geleden , maar toen kreeg je die kutpraatjes nog voorgeschoteld door keurige verkopers ,en tegenwoordig gaat het digitaal.

Mee eens met je kritiek , maar als onafhankelijk bladen maker is je waarschijnlijk een zeer kort leven beschoren als je de grote merken afkraakt en < mischien> terecht op jouw manier afzeikt , om elke maand al die motoren te moeten kopen inplaats ze van de fabrikant gratis ter beschikking te krijgen gaat ook gauw vervelen vooral als je oplage niet toereikend is om dit soort kosten allemaal te dekken .

Maar ondanks alles is het leuk om te lezen en om op deze manier op de hoogte te blijven van alle nieuwe dingetjes die we telkens weer voorgeschoteld krijgen van iedereen , en als het niet bevalt klikken we gewoon door naar het volgende artikel das wel lekker makkelijk tegenwoordig.

En om even m,n eigen mening hier te spuien ,volgens mij heeft honda de plank hier weer is flink misgemept met die vfr ,deze valt naar mijn bescheiden mening onder de noemer batllestar galactica , beam me up scotty ?????

Zo de toon is al aardig gezet hier ,bedankt voor je terechte reactie bart . clown clown clown
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!!   motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!! Icon_minitimezo jan 31, 2010 5:27 pm

Ton ik ben het met je eens maar als ik dan zo'n "journalist" hoor in in een video dan gaan mijn haartjes een beetje recht omhoog staan (niet op m'n kop natuurlijk).
En ja het moet ergens van betaald worden dat is wel zo en dat begrijp ik ook wel (ook met 30km/h) maar het is dat likkie likkie toontje begrijp je.
Klopt, gewoon doorklikken als het niet bevalt ook daarin heb je gelijk oude wijze man Rolling Eyes
Donderdag de VFR1200 in levende lijve gezien en ik sluit me aan bij jouw woorden; PISLELIJK model(punisher koplamp) maar mooie techniek.motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!! Punisherblackwhitemask
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!!   motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!! Icon_minitimezo jan 31, 2010 6:06 pm

lol! jammer dat je em niet mooi vindt bart ,nou mag je niet achterop naar de north west 200in mei ...lekker puhhhhhhhhhhh lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!!   motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
motorklik magazin Check it out! nazwijmelen van de beurs kan hier met deel drie!!!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» MFMM 2010 deel 1
» ik ook hier
» Hier ben ik !!!!
» Nieuw hier
» Kim maakt het ook hier onveilig

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Het laatste nieuws-
Ga naar: