Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 joshi.....the sister of ben spies.

Ga naar beneden 
+9
Koecky
Spector
dennis.fzr
Castlelane
BSB
mick
Joshi
Artie
FastFlyingFossil
13 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Tuesday

Tuesday


Aantal berichten : 147
Leeftijd : 41
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 15-12-08

joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitimedi nov 17, 2009 4:27 pm

Bedankt he! ik heb inmiddels zulke besteld:
joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Slipcursus
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitimewo nov 18, 2009 1:10 am

die is ook handig voor jos, kan ze die lange stelten op laten rusten als ze kramp krijgt lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitimewo nov 18, 2009 7:56 pm

Koecky schreef:
die is ook handig voor jos, kan ze die lange stelten op laten rusten als ze kramp krijgt lol!

Evil or Very Mad

jaja maak mijn lange pootjes maar weer belachelijk.........zucht............
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitimewo nov 18, 2009 9:18 pm

Joshi schreef:
Koecky schreef:
die is ook handig voor jos, kan ze die lange stelten op laten rusten als ze kramp krijgt lol!

Evil or Very Mad

jaja maak mijn lange pootjes maar weer belachelijk.........zucht............


Ik vind ze wel mooi hoor, Joshi! I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitimewo nov 18, 2009 9:52 pm

R6-9R schreef:
Joshi schreef:
Koecky schreef:
die is ook handig voor jos, kan ze die lange stelten op laten rusten als ze kramp krijgt lol!

Evil or Very Mad

jaja maak mijn lange pootjes maar weer belachelijk.........zucht............


Ik vind ze wel mooi hoor, Joshi! I love you

clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitimedo nov 19, 2009 6:28 pm

Joshi schreef:
Koecky schreef:
die is ook handig voor jos, kan ze die lange stelten op laten rusten als ze kramp krijgt lol!

Evil or Very Mad

jaja maak mijn lange pootjes maar weer belachelijk.........zucht............

Wink Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 19, 2010 12:52 am

moet toch onder het mes met die crash knie.....daar gaat mijn zomer motorrijden Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 19, 2010 3:00 pm

Joshi schreef:
moet toch onder het mes met die crash knie.....daar gaat mijn zomer motorrijden Crying or Very sad

neeee he , wat gaat er gebeuren dan ??? kan je het niet omzetten naar het najaar of zo ,ik kan je niet missen natuurlijk deze zomer clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 19, 2010 4:28 pm

klote zeg, wanneer moet dat gaan gebeuren dan?

Gaat het echt zolang duren dat je helemaal niet emer rijden kan deze zomer?

Sterkte pale
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 19, 2010 11:04 pm

ze gaan in mijn knie kijken met een kijkoperatie en wat ze tegenkomen gaan ze fiksen danwel weghalen hoop ik.
Ik word niet eerder dan 31 mei geopereerd...moet eerst nog ff op motorvakantie en heb nog een motorweekend in de planning en dat ga ik eerst doen voordat ik in me laat snijden.
Dus dit jaar ook geen tracktraining voor mij...ga mijn dagen verkopen....even pas op de plaats dit jaar.
Ga wel rijden uiteraard maar ga maar even niet kneedownen en dat soort dingen....
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitimevr maa 19, 2010 11:37 pm

Joshi schreef:
ze gaan in mijn knie kijken met een kijkoperatie en wat ze tegenkomen gaan ze fiksen danwel weghalen hoop ik.
Ik word niet eerder dan 31 mei geopereerd...moet eerst nog ff op motorvakantie en heb nog een motorweekend in de planning en dat ga ik eerst doen voordat ik in me laat snijden.
Dus dit jaar ook geen tracktraining voor mij...ga mijn dagen verkopen....even pas op de plaats dit jaar.
Ga wel rijden uiteraard maar ga maar even niet kneedownen en dat soort dingen....

kut ,daar wordt ik wel een beetje veel verdrietig van ..........das baalen , ik ga vast sparen voor een fruitmandje tijger .. x
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitimeza maa 20, 2010 3:23 pm

Joshi schreef:
ze gaan in mijn knie kijken met een kijkoperatie en wat ze tegenkomen gaan ze fiksen danwel weghalen hoop ik.
Ik word niet eerder dan 31 mei geopereerd...moet eerst nog ff op motorvakantie en heb nog een motorweekend in de planning en dat ga ik eerst doen voordat ik in me laat snijden.
Dus dit jaar ook geen tracktraining voor mij...ga mijn dagen verkopen....even pas op de plaats dit jaar.
Ga wel rijden uiteraard maar ga maar even niet kneedownen en dat soort dingen....

dat is niet best, hopelijk komt het allemaal snel goed, succes met het proces.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
Mogas

Mogas


Aantal berichten : 337
Leeftijd : 66
Woonplaats : Spikecity
Registration date : 04-10-08

joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitimeza maa 20, 2010 8:18 pm

Succes Buuv

Ik hoor het wel wanneer ik een koppie soep moet langsbrengen clown
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.angerbitter.web-log.nl/
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitimema maa 22, 2010 9:15 pm

en dan wordt je vandaag ineens gebeld door het ziekenhuis, terwijl je het uiteraard net retedruk hebt, of je volgende week donderdag al onder het mes wilt
nee.....ja...nee.......ja.....nee ehm mag ik er even over nadenken....
De rest van de middag niks meer uit mijn vingers gekomen, zitten dubben wat verstandig is.......
kies je voor je lijf of voor je plezier (je motorvakantie...)
hmmmmm

reismaatjes gebeld.....vakantie gecancelled...gekozen voor het lijf, ziekenhuis terug gebeld en volgende week donderdagmiddag onder het mes....ja op 1 april en tis geen grapje..... -O-
Hele verstandige beslissing eigenlijk...alleen het voelt zo dubbel :?

edit: maar 1 ledemaat met pijn minder is wel cheers cheers cheers cheers bounce bounce bounce bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 23, 2010 1:27 am

Succes met de operatie volgende week!!
Zie het positief: april operatie (kijkoperatie in de knie is vaak schoonmaken en frutsels weghalen die gaan irriteren tenminste dat was het bij mij....meniscus ),+/_ 1maand revalideren??,dan heb je grof genomen vanaf midden mei weer alle tijd om te rijden (track training cheers ).Nou in ieder geval hopen dat je snel weer te been bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitimedi maa 23, 2010 10:44 pm

BSB schreef:
Succes met de operatie volgende week!!
Zie het positief: april operatie (kijkoperatie in de knie is vaak schoonmaken en frutsels weghalen die gaan irriteren tenminste dat was het bij mij....meniscus ),+/_ 1maand revalideren??,dan heb je grof genomen vanaf midden mei weer alle tijd om te rijden (track training cheers ).Nou in ieder geval hopen dat je snel weer te been bent.

dank je!!
Maar dit jaar ga ik niet meer het circuit op....ik doe het ff rustig aan, volgend jaar weer een jaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: joshi.....the sister of ben spies.   joshi.....the sister of ben spies. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
joshi.....the sister of ben spies.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ben Spies naar Yamaha Tech3 Team in 2010
» overal buiten Spijkenisse
» 15 november Joshi
» Joshi's hyves
» Joshi en koffie zetten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Het laatste nieuws-
Ga naar: