Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Yamaha experience days

Ga naar beneden 
+3
Artie
Joshi
Mogas
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Tuesday

Tuesday


Aantal berichten : 147
Leeftijd : 41
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 15-12-08

Yamaha experience days - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yamaha experience days   Yamaha experience days - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 28, 2009 6:55 pm

Artie schreef:

Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor.
Het schijnt dat je onder begeleiding op de demo motoren mag rijden..... Neutral

No niet onder begeleiding.... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Yamaha experience days - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yamaha experience days   Yamaha experience days - Pagina 2 Icon_minitimedo mei 28, 2009 7:26 pm

Tuesday schreef:
Artie schreef:

Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor.
Het schijnt dat je onder begeleiding op de demo motoren mag rijden..... Neutral

No niet onder begeleiding.... Sad

Dat las ik gister op die site. Ik zat te kijken watvoor motoren je allemaal kan proefrijden en toen las ik het volgende:

5. Proefrijden
Gratis proefrijden op je favoriete Yamaha! Stap, onder begeleiding van een voorrijder, op één van de demomotoren en beleef de power, vooruitstrevende techniek en het bedieningsgemak. De motoren die tot je beschikking staan, zijn onder andere de VMAX, R1, MT-01, XV1900, TMAX, XT660Z Ténéré, FJR1300AS en de XJ6 ABS en XJ6 Diversion ABS.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spector

Spector


Aantal berichten : 88
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Yamaha experience days - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yamaha experience days   Yamaha experience days - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 29, 2009 1:48 am

Bianca schreef:
Tuesday schreef:
Artie schreef:

Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor.
Het schijnt dat je onder begeleiding op de demo motoren mag rijden..... Neutral

No niet onder begeleiding.... Sad

Dat las ik gister op die site. Ik zat te kijken watvoor motoren je allemaal kan proefrijden en toen las ik het volgende:

5. Proefrijden
Gratis proefrijden op je favoriete Yamaha! Stap, onder begeleiding van een voorrijder, op één van de demomotoren en beleef de power, vooruitstrevende techniek en het bedieningsgemak. De motoren die tot je beschikking staan, zijn onder andere de VMAX, R1, MT-01, XV1900, TMAX, XT660Z Ténéré, FJR1300AS en de XJ6 ABS en XJ6 Diversion ABS.

Hmm, niet echt knallen dus...

Ik moet 's ochtens vroeg nog ff werken en 's middags ook weer dus moet daar tussen door ff naar Rotterdam. Ik kijk morgen wel ff of ik 11 uur Hemo kan halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spector

Spector


Aantal berichten : 88
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Yamaha experience days - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yamaha experience days   Yamaha experience days - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 29, 2009 11:23 pm

Wordt hem niet morgen ik moet 's middags werken dus ga al om 10:00 uur richting Rotterdam. Misschien zie ik jullie daar nog en anders veel plezier.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mogas

Mogas


Aantal berichten : 337
Leeftijd : 66
Woonplaats : Spikecity
Registration date : 04-10-08

Yamaha experience days - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yamaha experience days   Yamaha experience days - Pagina 2 Icon_minitimevr mei 29, 2009 11:31 pm

Tuesday schreef:
Artie schreef:

Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor.
Het schijnt dat je onder begeleiding op de demo motoren mag rijden..... Neutral

No niet onder begeleiding.... Sad

Ben toen in Naaldwiojk geweest
Reed een vent van Yammie de route voor
En sommige motoren (nieuwe Max) was een wachtlijstje voor
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.angerbitter.web-log.nl/
Tuesday

Tuesday


Aantal berichten : 147
Leeftijd : 41
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 15-12-08

Yamaha experience days - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yamaha experience days   Yamaha experience days - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 31, 2009 8:56 pm

Mogas schreef:

Ben toen in Naaldwiojk geweest
Reed een vent van Yammie de route voor
En sommige motoren (nieuwe Max) was een wachtlijstje voor

Tja, gisteren waren de VMAX en de R1 al om 09:30 voor de hele dag volgeboekt. En dat terwijl de dag pas om 10.00 uur begon...
Ik had geen schijn van kans, maar ik heb wel op mijn nummer 2 en 4 kunnen rijden.
Mijn lijstje was:

1. VMAX
2. Tenere
3. MT-01
4. FZ-6
5. MT-03

Tenere was leuk, beste fiets en er zat een leuk akrapovic setje onder voor de juiste sound. Alleen begon het windscherm vanaf 4000 toeren erg te trillen en dat klapperen nogal irritant.
De FZ-6 was ook prima, een wendbare fiets. Ik moest alleen even aan al die toeren wennen, zoveel had ik er nog nooit gemaakt. Alleen jammer van die standaard dempers, menig stofzuiger maakt meer geluid. En ik reed die proefrit achter de MT-01 met een akrapovic setje. Dat was echt een super geluid en een felle twin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Yamaha experience days - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yamaha experience days   Yamaha experience days - Pagina 2 Icon_minitimezo mei 31, 2009 9:15 pm

Tuesday schreef:
Mogas schreef:

Ben toen in Naaldwiojk geweest
Reed een vent van Yammie de route voor
En sommige motoren (nieuwe Max) was een wachtlijstje voor

Tja, gisteren waren de VMAX en de R1 al om 09:30 voor de hele dag volgeboekt. En dat terwijl de dag pas om 10.00 uur begon...
Ik had geen schijn van kans, maar ik heb wel op mijn nummer 2 en 4 kunnen rijden.
Mijn lijstje was:

1. VMAX
2. Tenere
3. MT-01
4. FZ-6
5. MT-03

Tenere was leuk, beste fiets en er zat een leuk akrapovic setje onder voor de juiste sound. Alleen begon het windscherm vanaf 4000 toeren erg te trillen en dat klapperen nogal irritant.
De FZ-6 was ook prima, een wendbare fiets. Ik moest alleen even aan al die toeren wennen, zoveel had ik er nog nooit gemaakt. Alleen jammer van die standaard dempers, menig stofzuiger maakt meer geluid. En ik reed die proefrit achter de MT-01 met een akrapovic setje. Dat was echt een super geluid en een felle twin.

Hoe ging het nou eigenlijk met dat rijden onder begeleiding? Toen ik op de R6 2009 even stond te wachten zag ik ze voorbij komen met een voor en achterrijder van Yamaha zelf. Maar werd er wel een lekker gereden? Of was het gewoon kort rondje op zeer lage snelheid?
Terug naar boven Ga naar beneden
Spector

Spector


Aantal berichten : 88
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Yamaha experience days - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yamaha experience days   Yamaha experience days - Pagina 2 Icon_minitimema jun 01, 2009 1:03 pm

de R1 al voor heel de dag volgeboekt, terwijl wij er net na 10 uur waren Crying or Very sad

verder vond ik het een beetje tegen vallen
Terug naar boven Ga naar beneden
Tuesday

Tuesday


Aantal berichten : 147
Leeftijd : 41
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 15-12-08

Yamaha experience days - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yamaha experience days   Yamaha experience days - Pagina 2 Icon_minitimema jun 01, 2009 1:06 pm

Bianca schreef:
Hoe ging het nou eigenlijk met dat rijden onder begeleiding? Toen ik op de R6 2009 even stond te wachten zag ik ze voorbij komen met een voor en achterrijder van Yamaha zelf. Maar werd er wel een lekker gereden? Of was het gewoon kort rondje op zeer lage snelheid?

Ik weet het, ik zag je in het parkeervak staan schuin tegenover de Mac.
Het proefrijden was prima, we doken direct de snelweg op en daar hebben we tot 160 km/u kunnen rijden.
Daarna bij Maassluis eraf en wat dijkjes gereden waar we de auto's mochten inhalen. Daar heb ik 140 km/u mogen halen. Kortom niet alleen lafjes achter elkaar aan rijden, maar gewoon een lekkere rit van +/- 30 minuten. Wheelies, Burnouts en heel erg gevaarlijk rijgedrag werd alleen niet toegestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tuesday

Tuesday


Aantal berichten : 147
Leeftijd : 41
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 15-12-08

Yamaha experience days - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yamaha experience days   Yamaha experience days - Pagina 2 Icon_minitimema jun 01, 2009 1:08 pm

Spector schreef:
de R1 al voor heel de dag volgeboekt, terwijl wij er net na 10 uur waren Crying or Very sad

verder vond ik het een beetje tegen vallen

Dat was inderdaad jammer, VMAX was het zelfde verhaal. Daarnaast waren er een hoop dingen niet die wel op de site stonden, zoals de gratis proeflessen en de vermogenstestbank, dat was ook wel jammer. De gratis poffertjes waren wel goed Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Yamaha experience days - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yamaha experience days   Yamaha experience days - Pagina 2 Icon_minitimema jun 01, 2009 1:52 pm

Tuesday schreef:
Bianca schreef:
Hoe ging het nou eigenlijk met dat rijden onder begeleiding? Toen ik op de R6 2009 even stond te wachten zag ik ze voorbij komen met een voor en achterrijder van Yamaha zelf. Maar werd er wel een lekker gereden? Of was het gewoon kort rondje op zeer lage snelheid?

Ik weet het, ik zag je in het parkeervak staan schuin tegenover de Mac.
Het proefrijden was prima, we doken direct de snelweg op en daar hebben we tot 160 km/u kunnen rijden.
Daarna bij Maassluis eraf en wat dijkjes gereden waar we de auto's mochten inhalen. Daar heb ik 140 km/u mogen halen. Kortom niet alleen lafjes achter elkaar aan rijden, maar gewoon een lekkere rit van +/- 30 minuten. Wheelies, Burnouts en heel erg gevaarlijk rijgedrag werd alleen niet toegestaan.

Oh, was jij bij die groep. Ik stond even te wachten op Arthur, want zijn motor stond aan de andere kant van motoport geparkeerd. Maar wel mooi dat het toch nog een relaxt ritje was. Had eventueel ook wel op de R1 willen rijden, maar had van tevoren al wel een vermoeden dat dat vol zou zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Yamaha experience days - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yamaha experience days   Yamaha experience days - Pagina 2 Icon_minitimema jun 01, 2009 8:22 pm

Was een leuke dag voor bianca omdat ze ff op die r6 kon bleren, maar verder viel het vies tegen....
Niet voor herhaling vatbaar helaas..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tuesday

Tuesday


Aantal berichten : 147
Leeftijd : 41
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 15-12-08

Yamaha experience days - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yamaha experience days   Yamaha experience days - Pagina 2 Icon_minitimedi jun 02, 2009 10:15 am

Bianca schreef:


Oh, was jij bij die groep. Ik stond even te wachten op Arthur, want zijn motor stond aan de andere kant van motoport geparkeerd. Maar wel mooi dat het toch nog een relaxt ritje was. Had eventueel ook wel op de R1 willen rijden, maar had van tevoren al wel een vermoeden dat dat vol zou zitten.

Ja, daar zat ik bij als 1 na laatste op een geel met zwarte FZ-6.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Yamaha experience days - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yamaha experience days   Yamaha experience days - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yamaha experience days
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» WP-stuurdemper Yamaha YZF R6 '99-'02
» Te KOOP YAMAHA FZR 1000 Exup
» Ben Spies naar Yamaha Tech3 Team in 2010
» Yamaha moet het weer met turbo doen, RC51 gaat al snel zonder

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Het laatste nieuws-
Ga naar: