Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 yoshimura uitlaat.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
gsx-r750richard

gsx-r750richard


Aantal berichten : 6
Registration date : 17-10-08

yoshimura uitlaat. Empty
BerichtOnderwerp: yoshimura uitlaat.   yoshimura uitlaat. Icon_minitimeza okt 25, 2008 10:58 am

Hallo
Kan iemand mijn vertellen of een complete uitlaat van een gsxr 600 op een 750 past,hij is wel van het zelfde model Exclamation
Het gaat om een yoshimura systeem .
Nou ik hoor het graag,ik heb het al aan ton gevraag maar die wist het niet voor 100 % zeker te zegen Shocked

Groetjes Richard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

yoshimura uitlaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: yoshimura uitlaat.   yoshimura uitlaat. Icon_minitimeza okt 25, 2008 8:24 pm

Ik heb tot nu toe alles wat er op mijn motor zit van een 750 en 600 met elkaar uitgewisseld. Bijna alles past gewoon. Maar als je het 100% zeker wil weten moet je even op de yoshimura site kijken. Er staat daar iets van een typenummer bij. Als die overeenkomen bij dezelfde uitlaat voor het 600 en 750 model dan weet je in ieder geval zeker dat het past.
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

yoshimura uitlaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: yoshimura uitlaat.   yoshimura uitlaat. Icon_minitimeza okt 25, 2008 9:15 pm

Bianca schreef:
Ik heb tot nu toe alles wat er op mijn motor zit van een 750 en 600 met elkaar uitgewisseld. Bijna alles past gewoon. Maar als je het 100% zeker wil weten moet je even op de yoshimura site kijken. Er staat daar iets van een typenummer bij. Als die overeenkomen bij dezelfde uitlaat voor het 600 en 750 model dan weet je in ieder geval zeker dat het past.

bianc wat moesten we toch zonder jou beginnen???? Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
gsx-r750richard

gsx-r750richard


Aantal berichten : 6
Registration date : 17-10-08

yoshimura uitlaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: yoshimura uitlaat.   yoshimura uitlaat. Icon_minitimezo okt 26, 2008 2:11 pm

Hoi

Bedankt voor het antwoord,maar op de site kom ik er ook niet uit Mad

Groetjes Richard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

yoshimura uitlaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: yoshimura uitlaat.   yoshimura uitlaat. Icon_minitimema okt 27, 2008 2:35 am

Als ik op de site van power-point in tiel kijk zie ik dat de typenummers net iets anders zijn als je naar precies hetzelfde systeem kijkt. Ook staat er dat de 600jes van 97 tot 2000 gelijk zijn en de 750s van 96 tot 99. Beetje vreemd, maar het lijkt erop dat ze toch anders zijn dan.

Ik heb zelf wel een volledig uitlaat systeem van een 2004/2005 model op mijn motor zitten. Dat was dan ook wel een 600cc maar het typenummer was ook net iets anders op die site (stond nog een toevoeging achter). Ik zag tijdens mijn zoektocht op ebay wel verkopers die de systemen verkochten als passend op zowel een 750 als 600. Moeilijk verhaal dus als overal wat anders staat. Je zou kunnen proberen om de importeur te bellen of mailen (sparks-trading of hoegee).

Alleen de demper is sowieso uit te wisselen dus als je echt op safe wil spelen kan je ook voor alleen een demper gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
gsx-r750richard

gsx-r750richard


Aantal berichten : 6
Registration date : 17-10-08

yoshimura uitlaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: yoshimura uitlaat.   yoshimura uitlaat. Icon_minitimema okt 27, 2008 5:26 pm

Hoi
Ja ik weet het ook niet meer ik kijk nog wel ff verder Evil or Very Mad

Groetjes Richard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Berthebike

Berthebike


Aantal berichten : 88
Registration date : 10-10-08

yoshimura uitlaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: yoshimura uitlaat.   yoshimura uitlaat. Icon_minitimewo okt 29, 2008 7:46 pm

Bianca schreef:
Als ik op de site van power-point in tiel kijk zie ik dat de typenummers net iets anders zijn als je naar precies hetzelfde systeem kijkt. Ook staat er dat de 600jes van 97 tot 2000 gelijk zijn en de 750s van 96 tot 99. Beetje vreemd, maar het lijkt erop dat ze toch anders zijn dan.

Ik heb zelf wel een volledig uitlaat systeem van een 2004/2005 model op mijn motor zitten. Dat was dan ook wel een 600cc maar het typenummer was ook net iets anders op die site (stond nog een toevoeging achter). Ik zag tijdens mijn zoektocht op ebay wel verkopers die de systemen verkochten als passend op zowel een 750 als 600. Moeilijk verhaal dus als overal wat anders staat. Je zou kunnen proberen om de importeur te bellen of mailen (sparks-trading of hoegee).

Alleen de demper is sowieso uit te wisselen dus als je echt op safe wil spelen kan je ook voor alleen een demper gaan.



study scratch affraid Ik weet het , heb nog wel een hamer en las apparaat staan , past dan altijd , tis tog voor een suus dus mooi hoeft het niet te zijn !


lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

yoshimura uitlaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: yoshimura uitlaat.   yoshimura uitlaat. Icon_minitimewo okt 29, 2008 7:57 pm

Berthebike schreef:
Bianca schreef:
Als ik op de site van power-point in tiel kijk zie ik dat de typenummers net iets anders zijn als je naar precies hetzelfde systeem kijkt. Ook staat er dat de 600jes van 97 tot 2000 gelijk zijn en de 750s van 96 tot 99. Beetje vreemd, maar het lijkt erop dat ze toch anders zijn dan.

Ik heb zelf wel een volledig uitlaat systeem van een 2004/2005 model op mijn motor zitten. Dat was dan ook wel een 600cc maar het typenummer was ook net iets anders op die site (stond nog een toevoeging achter). Ik zag tijdens mijn zoektocht op ebay wel verkopers die de systemen verkochten als passend op zowel een 750 als 600. Moeilijk verhaal dus als overal wat anders staat. Je zou kunnen proberen om de importeur te bellen of mailen (sparks-trading of hoegee).

Alleen de demper is sowieso uit te wisselen dus als je echt op safe wil spelen kan je ook voor alleen een demper gaan.



study scratch affraid Ik weet het , heb nog wel een hamer en las apparaat staan , past dan altijd , tis tog voor een suus dus mooi hoeft het niet te zijn !


lol!

clown Berthje, Cool jij hebt de oplossing, maar volgensmij in het de zelfde maat, ze hebben geloof ik alleen de boring van de cil aangepast, maar durf het niet met zekerheid te zeggen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

yoshimura uitlaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: yoshimura uitlaat.   yoshimura uitlaat. Icon_minitimewo okt 29, 2008 8:33 pm

gsx-r750richard schreef:
Hoi
Ja ik weet het ook niet meer ik kijk nog wel ff verder Evil or Very Mad

Groetjes Richard.

Op alle sites die ik tot nu toe gezien heb (zelfs op de site van yoshimura zelf) hebben de 600 en 750 uitvoeringen een ander typenummer. De bochten zien er verder wel hetzelfde uit, maar blijkbaar zal er dan toch wel iets anders aan zijn. Misschien wat Mick zegt, daar heb ik verder een verstand van. Ik zou persoonlijk de gok niet wagen in ieder geval. Tenzij je iemand hebt die zoiets in de buurt verkoopt dat je eerst mag passen ofzo.

Zo te horen kan berthebike het wel passend maken lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





yoshimura uitlaat. Empty
BerichtOnderwerp: Re: yoshimura uitlaat.   yoshimura uitlaat. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
yoshimura uitlaat.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Zakelijk :: Technische vragen-
Ga naar: