Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Toen was ik er ook nog

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chiel

Chiel


Aantal berichten : 4
Leeftijd : 61
Woonplaats : Rotterdam
Registration date : 06-10-08

Toen was ik er ook nog Empty
BerichtOnderwerp: Toen was ik er ook nog   Toen was ik er ook nog Icon_minitimedi okt 07, 2008 6:03 pm

Heey hallo daar Very Happy

Ik ben Chiel,ook vaak opel genoemd ( dit door mijn oude opels ).
Ook rij ik al 28 jaar motor,ooit begonnen op een Honda cb 350 Four ( ook mijn rijbewijs mee behaald )
Ook de 400 f en 550 cbx en 650 f en de 750 f heb ik gehad,en nu reeds 4 jaar een cb 550 f en 2 cb 500 fjes bounce
Ook een Kawasaki KZ400 en wat Yamaha's,maar mijn favoriet blijf de cb 550 four en de 550 cbx Laughing
En door mijn Honda's,kom ik nu al weer ruim 22 jaar bij Ton over de vloer Exclamation

Groet ChielToen was ik er ook nog Ik_met11
Terug naar boven Ga naar beneden
http://opel1.hyves.nl/
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

Toen was ik er ook nog Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toen was ik er ook nog   Toen was ik er ook nog Icon_minitimedi okt 07, 2008 7:04 pm

Chiel schreef:
Heey hallo daar Very Happy

Ik ben Chiel,ook vaak opel genoemd ( dit door mijn oude opels ).
Ook rij ik al 28 jaar motor,ooit begonnen op een Honda cb 350 Four ( ook mijn rijbewijs mee behaald )
Ook de 400 f en 550 cbx en 650 f en de 750 f heb ik gehad,en nu reeds 4 jaar een cb 550 f en 2 cb 500 fjes bounce
Ook een Kawasaki KZ400 en wat Yamaha's,maar mijn favoriet blijf de cb 550 four en de 550 cbx Laughing
En door mijn Honda's,kom ik nu al weer ruim 22 jaar bij Ton over de vloer Exclamation

Groet ChielToen was ik er ook nog Ik_met11

ja giel de tijd vliegt ,toen je pas kwam hadden we allebei nog pukkeltjes hahahaha
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Toen was ik er ook nog
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Stel jezelf voor-
Ga naar: