Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ff int kort over mijzelf....

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
jaron vtr sp1

jaron vtr sp1


Aantal berichten : 2
Leeftijd : 35
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 25-03-11

ff int kort over mijzelf.... Empty
BerichtOnderwerp: ff int kort over mijzelf....   ff int kort over mijzelf.... Icon_minitimeza maa 26, 2011 12:45 am

ik ben Jaron M en ik ben woonachtig in spijkenisse
ik ben 22 jaar oud en rij nu 1 jaar motor
mijn eerste motorfiets was een kawasaki gpz 1000rx maar die is helaas overleden Sad
dus nu sinds 7maart 2011 ben ik de trotse eigenaar van een echte HONDA VTR SP1 Very Happy Very Happy Very Happy een echte 1000cc 2cilinder V-Blok met laser duotech uitlaten ( en ze is een sgatje I love you )

mijn hobby's/passie is/zijn motoren en het rijden van mijn VTRetje Very Happy en een heleboel gezelligheid Cool Razz
ik ben altijd wel in om een lekker stuk te rijden dus je hoeft nooit alleen (mits er tijd is want ook ik werk helaas: Razz haha)

ik zal jullie ongetwijfelt wel een keer gezien hebben bij hemo en anders verheug ik me erop jullie te ontmoeten en de zelfde hobby delen:)

met vriendelijke groetjes,

Jaron M
Terug naar boven Ga naar beneden
Artie

Artie


Aantal berichten : 255
Leeftijd : 50
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 07-10-08

ff int kort over mijzelf.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff int kort over mijzelf....   ff int kort over mijzelf.... Icon_minitimezo maa 27, 2011 11:28 pm

Welkom !

Je hebt mij inderdaad al gezien bij Hemo.

Kijk je wel uit dat Ton geen onderdelen van je VTR "leent" voor zijn eigen VTR of die van zijn zoon(tje). Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
jaron vtr sp1

jaron vtr sp1


Aantal berichten : 2
Leeftijd : 35
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 25-03-11

ff int kort over mijzelf.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff int kort over mijzelf....   ff int kort over mijzelf.... Icon_minitimema maa 28, 2011 8:48 pm

Artie schreef:
Welkom !

Je hebt mij inderdaad al gezien bij Hemo.

Kijk je wel uit dat Ton geen onderdelen van je VTR "leent" voor zijn eigen VTR of die van zijn zoon(tje). Wink



hahaha ow daar zal ik zeker wel voor uitkijken:D Very Happy Very Happy ik kan me best voor stellen dat ze jaloers zijn:P hahah

flauwekul ik vind de vtr van rick echt superrrr DOPE Very Happy Very Happy Very Happy en die van ton ja ach tis een vtr Wink hahaha

groetjes

Jaron M
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ff int kort over mijzelf.... Empty
BerichtOnderwerp: Re: ff int kort over mijzelf....   ff int kort over mijzelf.... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ff int kort over mijzelf....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Stel jezelf voor-
Ga naar: