Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile

Ga naar beneden 
+3
Artie
Koecky
FastFlyingFossil
7 plaatsers
AuteurBericht
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Empty
BerichtOnderwerp: tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile   tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Icon_minitimema mei 31, 2010 1:08 pm

om verwarring te voorkomen heb ik " tonkawasuki " hier een naamsverandering doorgevoerd , dit omdat kawasuki de laatste tijd niet echt meer relevant is , en de naderend a.o.w. leeftijd clown ook een rol gaat spelen haha maar niet heus

tonkawasuki>>>>>>>>> wordt >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossil >>>>>>>>>>>>> dus dan weten jullie wie daar achter zit in de toekomst clown


Laatst aangepast door FastFlyingFossil op di jun 08, 2010 10:53 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Empty
BerichtOnderwerp: Re: tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile   tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Icon_minitimema mei 31, 2010 6:34 pm

FastFlyingFossile schreef:
om verwarring te voorkomen heb ik " tonkawasuki " hier een naamsverandering doorgevoerd , dit omdat kawasuki de laatste tijd niet echt meer relevant is , en de naderend a.o.w. leeftijd clown ook een rol gaat spelen haha maar niet heus

tonkawasuki>>>>>>>>> wordt >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile >>>>>>>>>>>>> dus dan weten jullie wie daar achter zit in de toekomst clown

heheh! Eindelijk een passende naam! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Empty
BerichtOnderwerp: Re: tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile   tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Icon_minitimema mei 31, 2010 7:38 pm

mwahaha Iemand VRAAGT hier gewoon om commentaar, maar dat zal ik overlaten aan Bert the bike lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Empty
BerichtOnderwerp: Re: tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile   tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Icon_minitimema mei 31, 2010 7:50 pm

Koecky schreef:
mwahaha Iemand VRAAGT hier gewoon om commentaar, maar dat zal ik overlaten aan Bert the bike lol!


haha ja daar zit ik al op te wachten Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Artie

Artie


Aantal berichten : 255
Leeftijd : 50
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 07-10-08

tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Empty
BerichtOnderwerp: Re: tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile   tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Icon_minitimema mei 31, 2010 7:50 pm

Die naam hadden wij onderling al lang voor jou hoor. clown







Nou ja,zonder dat fast dan..... lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Empty
BerichtOnderwerp: Re: tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile   tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Icon_minitimema mei 31, 2010 7:55 pm

Artie schreef:
Die naam hadden wij onderling al lang voor jou hoor. clown







Nou ja,zonder dat fast dan..... lol!

clown
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Empty
BerichtOnderwerp: Re: tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile   tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Icon_minitimema mei 31, 2010 9:30 pm

FastFlyingFossile schreef:
om verwarring te voorkomen heb ik " tonkawasuki " hier een naamsverandering doorgevoerd , dit omdat kawasuki de laatste tijd niet echt meer relevant is , en de naderend a.o.w. leeftijd clown ook een rol gaat spelen haha maar niet heus

tonkawasuki>>>>>>>>> wordt >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile >>>>>>>>>>>>> dus dan weten jullie wie daar achter zit in de toekomst clown

vond die masteroftwings eigenlijk ook wel wat pig maar dit is ook heel gepast clown
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Empty
BerichtOnderwerp: Re: tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile   tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Icon_minitimema mei 31, 2010 9:37 pm

mick schreef:
FastFlyingFossile schreef:
om verwarring te voorkomen heb ik " tonkawasuki " hier een naamsverandering doorgevoerd , dit omdat kawasuki de laatste tijd niet echt meer relevant is , en de naderend a.o.w. leeftijd clown ook een rol gaat spelen haha maar niet heus

tonkawasuki>>>>>>>>> wordt >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile >>>>>>>>>>>>> dus dan weten jullie wie daar achter zit in de toekomst clown

vond die masteroftwings eigenlijk ook wel wat pig maar dit is ook heel gepast clown

clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Berthebike

Berthebike


Aantal berichten : 88
Registration date : 10-10-08

tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Empty
BerichtOnderwerp: Re: tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile   tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Icon_minitimewo jun 02, 2010 10:00 pm

Shocked Ik zeg niks , helemaal niks , echt niet , hou me mond , zeg niks , nada blijf stil hou me mond , zeg niks , uuuh en blijf stil Razz


















































Tering dit is moeilijk
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Empty
BerichtOnderwerp: Re: tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile   tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Icon_minitimevr jun 04, 2010 12:39 am

Berthebike schreef:
Shocked Ik zeg niks , helemaal niks , echt niet , hou me mond , zeg niks , nada blijf stil hou me mond , zeg niks , uuuh en blijf stil Razz


Tering dit is moeilijk

Hé Bertje alles goed cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Empty
BerichtOnderwerp: Re: tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile   tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Icon_minitimevr jun 04, 2010 1:52 am

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Berthebike

Berthebike


Aantal berichten : 88
Registration date : 10-10-08

tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Empty
BerichtOnderwerp: Re: tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile   tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Icon_minitimema jun 07, 2010 10:41 pm

mick schreef:
Berthebike schreef:
Shocked Ik zeg niks , helemaal niks , echt niet , hou me mond , zeg niks , nada blijf stil hou me mond , zeg niks , uuuh en blijf stil Razz


Tering dit is moeilijk

Hé Bertje alles goed cheers

Slechte mensen altijd goed he


Met mij uitstekend Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghans




Aantal berichten : 36
Woonplaats : Alphen a/d Rijn
Registration date : 18-10-09

tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Empty
BerichtOnderwerp: Re: tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile   tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Icon_minitimezo jun 13, 2010 2:44 am

hahahah heej Ton .
Kan je dr een stikker van laten maken .
Ik heb er nog wel een plekkie voor op the bike.















Doe maar niet eigenlijk.
Straks denken ze dat ik me zelf daar mee bedoel lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
G. BRASLETTI

G. BRASLETTI


Aantal berichten : 14
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 15-02-10

tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Empty
BerichtOnderwerp: Re: tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile   tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Icon_minitimedi jun 15, 2010 10:22 am

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Empty
BerichtOnderwerp: Re: tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile   tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
tonkawasuki >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>FastFlyingFossile
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» tonkawasuki

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Het laatste nieuws-
Ga naar: