Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kyro Verstraeten memorialrit.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

Kyro Verstraeten memorialrit. Empty
BerichtOnderwerp: Kyro Verstraeten memorialrit.   Kyro Verstraeten memorialrit. Icon_minitimedi jul 07, 2009 12:05 pm

Het bestuur van de supportersclub "Kyro Verstraeten" nodigt iedereen uit om deel te nemen aan de jaarlijkse motortoertocht, de Kyro Verstraeten Memorialrit. Deze vindt dit jaar plaats op zondag 23 augustus.
Kyro Verstraeten memorialrit. 27617.th


De opbrengst van deze toertocht, die de naam draagt van de veel te vroeg overleden coureur Kyro Verstraeten, komt evenals vorig jaar ten goede van de Stichting "Daniel Den Hoedkliniek" te Rotterdam. Deze kliniek en onderzoekscentrum houdt zich bezig met het bestrijden en onderzoeken van de ziekte Kanker.
Inschrijfgeld voor deze circa 185 km lange toertocht bedraagt 5 euro. U ontvangt hiervoor een routebeschrijving en een consumptiebon, deelname van eventuele bijrijders/sters is gratis - denk aan paspoort, rijbewijs en groene kaart.

Aanvang/inschrijving tussen 10.00-12.00 uur en start vanaf 10.30 uur bij Cafe 't Hingen, Op den Dijk 2a, Hingen- Echt.

Het is mogelijk de route op eigen initiatief te rijden, maar het is ook mogelijk om gebruik te maken van "voorrijders". Hierbij houdt de organisatie als stelregel aan dat de groepen niet groter worden dan ca. 10 motoren. Bij inschrijving kan men aangeven of je hiervoor in aanmerking wilt komen.

Bij terugkomst zal de uitbater van Cafe 't Hingen zorgen voor een barbecue, om zo de hongerige magen te stillen.

Meer info: www.kyro.nl
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

Kyro Verstraeten memorialrit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyro Verstraeten memorialrit.   Kyro Verstraeten memorialrit. Icon_minitimedi jul 07, 2009 11:42 pm

dat is een mooi initiatief. Ik ben voor!
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

Kyro Verstraeten memorialrit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyro Verstraeten memorialrit.   Kyro Verstraeten memorialrit. Icon_minitimezo jul 19, 2009 12:36 am

Joshi schreef:
dat is een mooi initiatief. Ik ben voor!

en met mij vele anderen....... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Kyro Verstraeten memorialrit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyro Verstraeten memorialrit.   Kyro Verstraeten memorialrit. Icon_minitimezo jul 19, 2009 1:09 am

nouwja wie weet knallen er nog wel een aantal mee hangt beetje van t weer af Wink heb dan ondertussen wel een mooi regenpak Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

Kyro Verstraeten memorialrit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyro Verstraeten memorialrit.   Kyro Verstraeten memorialrit. Icon_minitimezo jul 19, 2009 1:23 am

Koecky schreef:
nouwja wie weet knallen er nog wel een aantal mee hangt beetje van t weer af Wink heb dan ondertussen wel een mooi regenpak Razz

haha was maar een grapje hoor....
ik vond het wel een ok initiatief maar ga net zo lief met jullie een stukkie sturen!
lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

Kyro Verstraeten memorialrit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyro Verstraeten memorialrit.   Kyro Verstraeten memorialrit. Icon_minitimezo jul 19, 2009 2:19 am

Voor diegene die interesse hebben laat het me weten dan kunnen we wat afspreken .
Het is voor een goed doel dus hoe meer mensen hoe beter!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Artie

Artie


Aantal berichten : 255
Leeftijd : 50
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 07-10-08

Kyro Verstraeten memorialrit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyro Verstraeten memorialrit.   Kyro Verstraeten memorialrit. Icon_minitimezo jul 19, 2009 6:56 pm

Dan is ook de R6 meeting dus Bianca en ik gaan daar naar toe.......

Maybe next time.
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

Kyro Verstraeten memorialrit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyro Verstraeten memorialrit.   Kyro Verstraeten memorialrit. Icon_minitimema jul 20, 2009 9:55 pm

Bedankt voor de reacties en het duurt nog ff voordat het 23 augustus is .Voor diegene die wel mee willen gaan lijkt het mij een goed idee om een week van tevoren iets af te spreken qua vertrek etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kyro Verstraeten memorialrit. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kyro Verstraeten memorialrit.   Kyro Verstraeten memorialrit. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kyro Verstraeten memorialrit.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Het laatste nieuws-
Ga naar: