Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Gezondheidsupdate.

Ga naar beneden 
+3
Spector
Artie
BlackMagicBiker
7 plaatsers
AuteurBericht
BlackMagicBiker

BlackMagicBiker


Aantal berichten : 21
Leeftijd : 57
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 05-10-08

Gezondheidsupdate. Empty
BerichtOnderwerp: Gezondheidsupdate.   Gezondheidsupdate. Icon_minitimewo jul 01, 2009 10:49 pm

Hallo allemaal!!

Hierbij even een update wat betreft mijn lichaamlijke gesteldheid na mijn laatste buiteling op de motor. Met mn ribben gaat het dankzij de pijnstillers alweer wat beter. Van mijn schouder heb ik nog wat meer last, maar dat komt vooral omdat die uit de kom heeft gelegen door de val van de rotonde. Waarschijnlijk is er aan de binnenkant iets nog niet helemaal geheeld.

Ik sta nog steeds achter mn besluit om te stoppen met motorrijden, hoe moeilijk het ook is. Vooral nu het schitterend weer is en je constant motorrijders ziet om je heen. Maar ik hou vol. Ik hou wel van het motorrijden, maar het motorrijden duidelijk niet van mij. Dat legertje beschermengelen dat ik bij me heb begint aardig uit te dunnen en eens zijn ze op....enne dat wil ik voorlopig nog even niet meemaken.

Al met al, ik hobbel gewoon door en werk ondertussen weer bijna fulltime. Jullie zullen me nog wel zien bij Hemo, want daar zal ik gewoon blijven komen, ook al rij ik geen motor meer.

Groetjes allemaal & tot ziens!!

Waldo
Terug naar boven Ga naar beneden
Artie

Artie


Aantal berichten : 255
Leeftijd : 50
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 07-10-08

Gezondheidsupdate. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezondheidsupdate.   Gezondheidsupdate. Icon_minitimewo jul 01, 2009 10:57 pm

Hey Waldo !

Goed om te horen dat het al weer wat beter gaat met je. Smile

Kan me best voorstellen dat je besluit moeilijk is maar zoals je zelf ook al zegt,je beschermengeltjes zijn een keer op....
Uiteraard verwachten we dat je nog regelmatig bij Hemo komt,als je maar wel koek mee neemt (of kroketbroodjes) tongue

Beterschap met je verdere herstel en zie je wel weer verschijnen !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Spector

Spector


Aantal berichten : 88
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Gezondheidsupdate. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezondheidsupdate.   Gezondheidsupdate. Icon_minitimewo jul 01, 2009 11:43 pm

Goed dat je weer aan de beterende hand bent en wat een moeilijke beslissing heb jij moeten nemen. Heel veel sterkte nog met je verdere herstel en tot ziens bij Hemo of ergens anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cascella
Admin
Cascella


Aantal berichten : 179
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 26-08-08

Gezondheidsupdate. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezondheidsupdate.   Gezondheidsupdate. Icon_minitimewo jul 01, 2009 11:43 pm

Fijn om te horen dat het goed met je gaat Waldo cheers

Zoals ik al tegen je zei: Bewaar je pak, dan kan je altijd als het gaat kriebelen achterop springen en lekker cruisen. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hemomotoren.actieforum.com
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Gezondheidsupdate. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezondheidsupdate.   Gezondheidsupdate. Icon_minitimedo jul 02, 2009 5:58 pm

Goed om te horen dat het al wat beter gaat. Ik zie je wel weer bij hemo dan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Gezondheidsupdate. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezondheidsupdate.   Gezondheidsupdate. Icon_minitimedo jul 02, 2009 6:55 pm

succes kerel t komt allemaal wel weer goed en verstandige keuze denk ik die je hebt gemaakt. We gaan je weer zien laterz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tuesday

Tuesday


Aantal berichten : 147
Leeftijd : 41
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 15-12-08

Gezondheidsupdate. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezondheidsupdate.   Gezondheidsupdate. Icon_minitimedo jul 02, 2009 7:48 pm

Gelukkig gaat het weer een beter! Wat een klap moet het zijn geweest.
Veel sterkte met het herstel en knap dat je de keuze hebt kunnen maken om te stoppen met motorrijden.
Misschien tot ziens bij Ton!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Gezondheidsupdate. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gezondheidsupdate.   Gezondheidsupdate. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gezondheidsupdate.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Het laatste nieuws-
Ga naar: