Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Avatar.....

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Avatar..... Empty
BerichtOnderwerp: Avatar.....   Avatar..... Icon_minitimewo jul 01, 2009 1:14 am

Wie weet waarom mijn avatar en onderschrift plaatje is verdwenen? IS er geknoeid met mijn profiel? Opnieuw uploaden werkt ook niet meer...
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Avatar..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar.....   Avatar..... Icon_minitimewo jul 01, 2009 7:33 pm

heb zojuist gelezen dat alleen een moderator dit kan doen.. dus martin mag ik vragen waarom mijn avatar is verwijderd...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cascella
Admin
Cascella


Aantal berichten : 179
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 26-08-08

Avatar..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar.....   Avatar..... Icon_minitimewo jul 01, 2009 8:23 pm

De enigste moderators van dit forum zijn Ton en ik en we hebben beide geen baat bij het verwijderen van jou avatar en of onderschift.

Buiten mij en ton zijn er nog wel de beheerders waarvan dit forum is waar wij gebruik van maken.
Voordat ik in jouw profiel ga kijken wil ik eerst vragen of je iets gelezen hebt over bannerformaatgroote,
dat zou een rede kunnen zijn. Werken de links/staan je links nog in je profiel en wat probeerde je te uploaden, je avatar of je banner want ik raad je zowiezo aan alles via een andere site/domein te hosten en daar een link naar maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hemomotoren.actieforum.com
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Avatar..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar.....   Avatar..... Icon_minitimewo jul 01, 2009 8:30 pm

ik probeerde helemaal niks te uploaden opeens is er gerommeld aan mijn account dus mn avatar en banner verwijderd. Beetje jammer dat dat zomaar verwijderd wordt en ik kon ook niks meer uploaden want er stond alleen maar iets van herstellen wat niet werkte. Zie dat mn avatar t weer doet maar mn banner is nog steeds weg..
Terug naar boven Ga naar beneden
Cascella
Admin
Cascella


Aantal berichten : 179
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 26-08-08

Avatar..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar.....   Avatar..... Icon_minitimewo jul 01, 2009 8:33 pm

je avatar is weer actief, heb in de database gezocht en deze terug gehaald.
Ik heb ook gezocht naar de bannergroote. Vele forum's hanteren een standaardformaat i.v.m opslagcapaciteit van het forum.
Ik zie ook dat Ton zijn banner niet goed werkt a.t.m.
Ik raad je aan dezelfde bannergroote aan te houden, kopier en plak hem om het formaat te verkrijgen en maak er dan je eigen banner van.

De bannergroote die ik hanteer heb ik ooit zo eens op dezelfde manier verkregen knippen/plakken voordeel van de banner is dat ze smal zijn zodat je je niet kapot scrolled en groot genoeg om tekst en image kwijt te kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hemomotoren.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Avatar..... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar.....   Avatar..... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Avatar.....
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Onzin en ongein-
Ga naar: