Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Upgrades Koecky

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Upgrades Koecky Empty
BerichtOnderwerp: Upgrades Koecky   Upgrades Koecky Icon_minitimedi mei 19, 2009 2:18 am

Ja t eerste wat er veranderd wordt, is weer xenon in mn motor. Wat een gemis na 1 avondje rijden Neutral

Ik was zeer te spreken over Pilot, kwaliteit en kleur waren in mijn ogen t mooist Smile maar is relatief duur, dus een mooie aanbieding van een auto setje (2 starters + lampen zijn nu nodig Wink ) mag in dit topic kommen
Terug naar boven Ga naar beneden
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Upgrades Koecky Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upgrades Koecky   Upgrades Koecky Icon_minitimedi mei 19, 2009 5:58 pm

Kan je het beste gewoon bij slager halen. Veel goedkoper zal je ze niet vinden vrees ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Upgrades Koecky Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upgrades Koecky   Upgrades Koecky Icon_minitimewo mei 20, 2009 1:14 am

ja Hug en ik nog ff lopen zoeken vandaag, maar slager was wel de goedkoopste.

Het blijven echter naaiers, ze leggen een setje voor 69,95 in de vitrine, met als gevolg dat je bij de kassa te horen krijg dat een setje gewoon 99 euro kost. "oud kaartje" geven ze dan als tegenwoord. Eigenlijk had ik ze links moeten laten liggen maar na het zoeken bleven ze helaas toch 1 van de goedkopere...
Terug naar boven Ga naar beneden
Artie

Artie


Aantal berichten : 255
Leeftijd : 50
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 07-10-08

Upgrades Koecky Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upgrades Koecky   Upgrades Koecky Icon_minitimewo mei 20, 2009 4:31 pm

Koecky schreef:
ja Hug en ik nog ff lopen zoeken vandaag, maar slager was wel de goedkoopste.

Het blijven echter naaiers, ze leggen een setje voor 69,95 in de vitrine, met als gevolg dat je bij de kassa te horen krijg dat een setje gewoon 99 euro kost. "oud kaartje" geven ze dan als tegenwoord. Eigenlijk had ik ze links moeten laten liggen maar na het zoeken bleven ze helaas toch 1 van de goedkopere...

99 euro ??? Shocked

Ik heb hetzelfde setje toen bij slager voor 79 euro gekocht.... scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

Upgrades Koecky Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upgrades Koecky   Upgrades Koecky Icon_minitimewo mei 20, 2009 6:13 pm

das een beste inflatie dan!!! Evil or Very Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Upgrades Koecky Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upgrades Koecky   Upgrades Koecky Icon_minitimewo mei 20, 2009 7:10 pm

Koecky schreef:
ja Hug en ik nog ff lopen zoeken vandaag, maar slager was wel de goedkoopste.

Het blijven echter naaiers, ze leggen een setje voor 69,95 in de vitrine, met als gevolg dat je bij de kassa te horen krijg dat een setje gewoon 99 euro kost. "oud kaartje" geven ze dan als tegenwoord. Eigenlijk had ik ze links moeten laten liggen maar na het zoeken bleven ze helaas toch 1 van de goedkopere...

Maar als ze in de vitrine voor 69,95 liggen moeten ze ze ook meegeven voor dat geld. Kijk als jij kan snappen dat het een fout is dan hoeft het niet, maar in dit geval is 69,59 ook een aannemelijke prijs dus wettelijk gezien moeten ze ze meegeven voor die prijs. Oud kaartje is geen excuus, dat is hun fout. Ze zullen het kaartje nu al wel gewisseld hebben, want voor die prijs had ik het ook wel voor de auto willen hebben.

Een gast in Brielle verkoopt ze trouwens ook wel voor 89 dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Upgrades Koecky Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upgrades Koecky   Upgrades Koecky Icon_minitimema jun 15, 2009 12:26 am

Donker ruitje zit er op. LED unit achter is besteld en komt vd week binnen. Dat wordt weer knutselen lol!

Ff martijns bellen voor een relais...

Pics underway :
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

Upgrades Koecky Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upgrades Koecky   Upgrades Koecky Icon_minitimedo jun 18, 2009 12:26 am

Xenon bij de slager nu voor €39,-

http://www.slagerbv.nl/axi_krant/slager_krant_3.jpg

ze zullen er vanaf motten omdat het nu voor de meeste reflectoren officieel illegaal is :sleep:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Upgrades Koecky Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upgrades Koecky   Upgrades Koecky Icon_minitimedo jun 18, 2009 5:45 pm

Die motorxenon van slager is dus helemaal geen motorxenon. Gewoon een gesplitst autosetje. Stelletje oplichters. Anders had ik wel 2 motorsetjes gehaald, maar zonder dunne ballasten heb ik er weinig aan. Als het niet uitmaakt welke ballast je nodig hebt kan je dus beter dat autosetje kopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Upgrades Koecky Empty
BerichtOnderwerp: Re: Upgrades Koecky   Upgrades Koecky Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Upgrades Koecky
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gekocht! Koecky ;)
» Koecky's stuntfiets

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Het laatste nieuws-
Ga naar: