Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Circuit Zandvoort

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cascella
Admin
Cascella


Aantal berichten : 179
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 26-08-08

Circuit Zandvoort Empty
BerichtOnderwerp: Circuit Zandvoort   Circuit Zandvoort Icon_minitimema apr 20, 2009 9:37 pm

Afgelopen vrijdag na mijn examen reed ik naar huis en spotte Joshi king ..
Na al mijn spulletjes gepakt te hebben gingen wij naar Sunpark Zandvoort voor een weekendje met de ouders van Nické Laughing

Na 4 uur onderweg te zijn geweest en nee niet dankzij de DOM DOM, maar dankzij de 14 km lange file (we deden al meer dan een uur over spijkenisse-hoogvliet kwamen wij rond 1800 aan in sunpark Zandvoort..
cheers
De volgende dag gingen de dames shoppen en de heren wilden gaan karten...
Aangezien karten ergens in Amsterdam was, zijn we naar het circuit gereden om daar meer info op te doen.
Daar aangekomen bleek het "Open Trackday" te zijn..

Met andere woorden: Alles door elkaar heen, veel motoren achter de marshals aan op de track, van harley's tot R6en, alles reed er.

Na een tijd rond gelopen te hebben en verschillende modellen gezien te hebben en de mensen zien oefenen op het oefenparcours, zijn we naar het dak gegaan..

Eenmaal boven hebben we genoten van een engelse stuntrijder op een Buell (was best goed) daarna lekker een terasje gepakt en genoten van de zon..

Zondag bleek er "American Sunday" te zijn; Allemaal americanen op het circuit (veel Mustangs btw) Very Happy
Zondagavond hadden we ook geluk dat we terug gingen naar Zandvoort, want Zandvoort uit was 1 lange file van Amerikaanse auto's geek

Het was echt leuk op Zandvoort.
Alleen al om het een keer gezien te hebben en misschien is het wel leuk om met zijn allen naar zo'n open trackday te gaan, wie weet waren er wel enkele van jullie...

Maar mocht iemand een keer gaan, count me in Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hemomotoren.actieforum.com
 
Circuit Zandvoort
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Motorsport Lifestyle
» Hemels of bullshit? CIRCUIT-MOERDIJK

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Onzin en ongein-
Ga naar: