Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Track Training

Ga naar beneden 
+7
BSB
jailbird
Cascella
Koecky
FastFlyingFossil
Bianca
Joshi
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Track Training - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Track Training   Track Training - Pagina 3 Icon_minitimema feb 01, 2010 9:32 pm

BSB schreef:
Gelukkig heb ik er 2 dus kan nog kiezen.Te weten;
Track Training - Pagina 3 Spidi20airback20rugprot

Spidi airback level 1

Track Training - Pagina 3 Pq23lt8i

Halvarssons track level 2

Trek ze gewoon allebei aan dan ben ik toch veilig genoeg???? Voel me dan denk ik dan wel een echte schildpad... Rolling Eyes

Die spidi is zo'n 'schildpad' model toch? Die moet wel voldoen. Vind het wel raar dat die andere niet mag.
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

Track Training - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Track Training   Track Training - Pagina 3 Icon_minitimema feb 01, 2010 10:12 pm

ze mogen allebei bianca , maar bart doet ze altijd op zijn borst daar moeten ze nog ff aan wennen in lelystad lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Track Training - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Track Training   Track Training - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 02, 2010 12:31 am

tonkawasuki schreef:
ze mogen allebei bianca , maar bart doet ze altijd op zijn borst daar moeten ze nog ff aan wennen in lelystad lol!

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
BSB

BSB


Aantal berichten : 205
Registration date : 05-11-08

Track Training - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Track Training   Track Training - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 02, 2010 1:20 am

Ja klopt Bianca dat is ook raar maar kijk ff op de site van T.T. en ga naar , inschrijven en daarna downloaden aanklikken.
Hierin wordt vermeld model" schildpad" verplicht en als je naar mijn Halvarssons Track kijkt dan voldoet aan het model(schildpad staat tussen aanhalings tekens dit staat volgens mij voor gelijkenis).Nou kan je veel zeggen over de Spidi Airback maar die "lijkt" op een schildpad z'n schild en meer niet .Met die Spidi vorig jaar T.T. lelystad gereden.
Nu is die Spidi Level 1 en die andere Level 2 (op dit moment het hoogst haalbare op het gebied van impact meting )
dus rijdt ik met de Halvarssons Track en laten zij mij dan maar uitleggen of deze er wel of niet op lijkt!!!! scratch

Ton die fiets waar ik op rijdt heet toch ook wel een BUIK(borst)SCHUIVER dus ja ik draag de protector dan ook als BUIK(borst)PROTECTOR voor het betere BUIK(borst)SCHUIVEN als ik op m'n plaat mocht gaan Rolling Eyes ....dus!!
By the way ik doe de protector volgende keer op m'n rug want van voren heb ik al een buikbag dan noem ik het een RUGPROTECTOR ok drunken !!
Terug naar boven Ga naar beneden
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

Track Training - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Track Training   Track Training - Pagina 3 Icon_minitimedi feb 02, 2010 7:50 pm

blijf maar lekker overeind ouwe BUIK<borst>SCHUIVER ik hoop dat je dat kut ding nooit nodig hebt . Mad Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Track Training - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Track Training   Track Training - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Track Training
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Track training 23 mei 2010

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Het laatste nieuws-
Ga naar: