Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 motorspullen bij de lidl

Ga naar beneden 
+3
Joshi
Bianca
Artie
7 plaatsers
AuteurBericht
Artie

Artie


Aantal berichten : 255
Leeftijd : 50
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 07-10-08

motorspullen bij de lidl Empty
BerichtOnderwerp: motorspullen bij de lidl   motorspullen bij de lidl Icon_minitimema maa 09, 2009 8:51 pm

Voor de mensen die het nog niet weten,vanaf 16-03 weer te krijgen.

http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20090316.index

Ik heb zelf zo'n motorhoes van de lidl en ik ben er wel tevreden over,zijn beter dan die (goedkope) van motozoom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

motorspullen bij de lidl Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorspullen bij de lidl   motorspullen bij de lidl Icon_minitimema maa 09, 2009 9:17 pm

En dat thermo spul is ook een aanrader!! Maar als je het wil hebben moet je er wel snel bij zijn, want van wat ik de vorige keren heb gemerkt en gehoord is dat de meeste spullen zo uitverkocht zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

motorspullen bij de lidl Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorspullen bij de lidl   motorspullen bij de lidl Icon_minitimema maa 09, 2009 9:41 pm

Bianca schreef:
En dat thermo spul is ook een aanrader!! Maar als je het wil hebben moet je er wel snel bij zijn, want van wat ik de vorige keren heb gemerkt en gehoord is dat de meeste spullen zo uitverkocht zijn.

ja goed idee!! Wil graag van dat Thermospul hebben. Ik denk dat ik de 16e maar daar voor de deur ga liggen als het zo snel uitverkocht raakt. lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

motorspullen bij de lidl Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorspullen bij de lidl   motorspullen bij de lidl Icon_minitimema maa 09, 2009 11:27 pm

Joshi schreef:
Bianca schreef:
En dat thermo spul is ook een aanrader!! Maar als je het wil hebben moet je er wel snel bij zijn, want van wat ik de vorige keren heb gemerkt en gehoord is dat de meeste spullen zo uitverkocht zijn.

ja goed idee!! Wil graag van dat Thermospul hebben. Ik denk dat ik de 16e maar daar voor de deur ga liggen als het zo snel uitverkocht raakt. lol!

Ik heb duur thermospul van rev'it en verschillende van die lidl thermo's maar die van de lidl zijn stukken fijner. En kostten maar een fractie van wat dat rev'it spul kostte Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Ufootje

Ufootje


Aantal berichten : 38
Leeftijd : 62
Woonplaats : Spikecity
Registration date : 05-10-08

motorspullen bij de lidl Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorspullen bij de lidl   motorspullen bij de lidl Icon_minitimedi maa 10, 2009 9:44 pm

ik heb ook zo''n druppellader, geweldig ding voor dat geld ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ufootje1962.hyves.nl/
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

motorspullen bij de lidl Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorspullen bij de lidl   motorspullen bij de lidl Icon_minitimedi maa 10, 2009 10:40 pm

Ufootje schreef:
ik heb ook zo''n druppellader, geweldig ding voor dat geld ...

Ik dacht dat dat lidl ding juist geen druppellader is. In ieder geval niet wat ze nu hebben volgens mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ufootje

Ufootje


Aantal berichten : 38
Leeftijd : 62
Woonplaats : Spikecity
Registration date : 05-10-08

motorspullen bij de lidl Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorspullen bij de lidl   motorspullen bij de lidl Icon_minitimedi maa 10, 2009 11:23 pm

jawel, hij heeft gewoon een lage laadstroom.
alleen niet al die dure/prachtige electronica die bv. een optimate wel heeft.

(ik zou hem daarom ook niet continue eraan laten hangen, alleen bv. een dag/nacht of zo)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://ufootje1962.hyves.nl/
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

motorspullen bij de lidl Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorspullen bij de lidl   motorspullen bij de lidl Icon_minitimewo maa 11, 2009 2:08 am

Ufootje schreef:
jawel, hij heeft gewoon een lage laadstroom.
alleen niet al die dure/prachtige electronica die bv. een optimate wel heeft.

(ik zou hem daarom ook niet continue eraan laten hangen, alleen bv. een dag/nacht of zo)

Nouja op zich wel heel interessant voor die prijs, maar gebruik zo'n ding eigenlijk nooit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mogas

Mogas


Aantal berichten : 337
Leeftijd : 66
Woonplaats : Spikecity
Registration date : 04-10-08

motorspullen bij de lidl Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorspullen bij de lidl   motorspullen bij de lidl Icon_minitimewo maa 11, 2009 10:10 am

Joshi schreef:
Bianca schreef:
En dat thermo spul is ook een aanrader!! Maar als je het wil hebben moet je er wel snel bij zijn, want van wat ik de vorige keren heb gemerkt en gehoord is dat de meeste spullen zo uitverkocht zijn.

ja goed idee!! Wil graag van dat Thermospul hebben. Ik denk dat ik de 16e maar daar voor de deur ga liggen als het zo snel uitverkocht raakt. lol!


Die druppellader hoef je alvast niet te halen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.angerbitter.web-log.nl/
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

motorspullen bij de lidl Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorspullen bij de lidl   motorspullen bij de lidl Icon_minitimedo maa 12, 2009 1:26 pm

Mogas schreef:
Joshi schreef:
Bianca schreef:
En dat thermo spul is ook een aanrader!! Maar als je het wil hebben moet je er wel snel bij zijn, want van wat ik de vorige keren heb gemerkt en gehoord is dat de meeste spullen zo uitverkocht zijn.

ja goed idee!! Wil graag van dat Thermospul hebben. Ik denk dat ik de 16e maar daar voor de deur ga liggen als het zo snel uitverkocht raakt. lol!


Die druppellader hoef je alvast niet te halen Very Happy

nope idd buurman!!!!
Nog bedankt!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Artie

Artie


Aantal berichten : 255
Leeftijd : 50
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 07-10-08

motorspullen bij de lidl Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorspullen bij de lidl   motorspullen bij de lidl Icon_minitimema maa 16, 2009 8:48 pm

Ze hebben al die zooi maar precies niet waar ik voor ging... Mad

Dacht even zo'n motorhoes te halen maar Hoogvliet én Plateau hadden ze niet.
Dan haal ik hem maar bij Slager,die heeft trouwens ook nog steeds één en ander aan motorspul.(helmen,jassen,laarzen,acculaders,handschoenen en hoezen geek )
Terug naar boven Ga naar beneden
Tuesday

Tuesday


Aantal berichten : 147
Leeftijd : 41
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 15-12-08

motorspullen bij de lidl Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorspullen bij de lidl   motorspullen bij de lidl Icon_minitimema maa 16, 2009 11:15 pm

Ik heb die motorhoes van de lidl vorig jaar gekocht. Hij was in no time kapot. gescheurd op het stikwerk...
Ik heb ook het schrijfremslot van de lidl vorig jaar gekocht. Je kunt hem net zo goed niet gebruiken, sluit niet goed af, is niet stevig en gaat soms spontaan open.
Ik heb een helm van de lidl, ook niet echt stevig en de vergrendeling van het kinbandje sluit niet goed.
Motorlaarzen en handschoenen van de lidl die heb ik ook en die zijn prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
Artie

Artie


Aantal berichten : 255
Leeftijd : 50
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 07-10-08

motorspullen bij de lidl Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorspullen bij de lidl   motorspullen bij de lidl Icon_minitimedi maa 17, 2009 7:30 pm

ik heb die hoes al twee jaar en er zit nog geen beschadiging aan .
Wilde nu zo'n hoes voor de motor van m'n oom halen,ben met Hugo bezig om deze motor (Honda) weer toonbaar te maken na twee jaar buiten te hebben gestaan zonder af te dekken.
Ja zelfs een Honda kan je toch nog wel toonbaar maken......... clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

motorspullen bij de lidl Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorspullen bij de lidl   motorspullen bij de lidl Icon_minitimedi maa 17, 2009 11:23 pm

Tuesday schreef:
Ik heb die motorhoes van de lidl vorig jaar gekocht. Hij was in no time kapot. gescheurd op het stikwerk...
Ik heb ook het schrijfremslot van de lidl vorig jaar gekocht. Je kunt hem net zo goed niet gebruiken, sluit niet goed af, is niet stevig en gaat soms spontaan open.
Ik heb een helm van de lidl, ook niet echt stevig en de vergrendeling van het kinbandje sluit niet goed.
Motorlaarzen en handschoenen van de lidl die heb ik ook en die zijn prima.

na de 2de keer ellende dignen kopen bij lidl zou ik zijn afgehaakt lol!



maar die thermokleding is wel goed Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





motorspullen bij de lidl Empty
BerichtOnderwerp: Re: motorspullen bij de lidl   motorspullen bij de lidl Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
motorspullen bij de lidl
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Gezocht & Aangeboden-
Ga naar: