Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 zat 7 maart

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

zat 7 maart Empty
BerichtOnderwerp: zat 7 maart   zat 7 maart Icon_minitimevr maa 06, 2009 7:27 pm

Ik ga er waars niet bij zijn morgen, maar wie komen er wel? Bianca en Arthur t is nu goed weer GEEN excuses meer je kan gewoon bleren lol!

Mis dat ik er wel heel vroeg ben om ff bakkie pleur te doen Wink Joshi er ook?

Greetz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bianca

Bianca


Aantal berichten : 236
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

zat 7 maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: zat 7 maart   zat 7 maart Icon_minitimevr maa 06, 2009 7:56 pm

Dan-600F schreef:
Ik ga er waars niet bij zijn morgen, maar wie komen er wel? Bianca en Arthur t is nu goed weer GEEN excuses meer je kan gewoon bleren lol!

Mis dat ik er wel heel vroeg ben om ff bakkie pleur te doen Wink Joshi er ook?

Greetz

Wij zijn er sowieso wel. Hoe moeten we nog even kijken. Voor het weer hoeven we het niet te laten om met de motor te gaan idd. Het is alleen zo jammer dat mijn motor in Ouddorp staat en die van Arthur in Spijkenisse. Om heen en terug achter Arthur in de auto aan te rijden vind ik nou niet zo heel erg interessant. Wellicht dat we de heen en terug met mijn motor gaan, en dan onderweg die van Arthur oppikken Very Happy Maar dan moet jij natuurlijk wel zorgen dat je er bent he clown clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Joshi

Joshi


Aantal berichten : 382
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 25-10-08

zat 7 maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: zat 7 maart   zat 7 maart Icon_minitimevr maa 06, 2009 9:45 pm

Dan-600F schreef:
Ik ga er waars niet bij zijn morgen, maar wie komen er wel? Bianca en Arthur t is nu goed weer GEEN excuses meer je kan gewoon bleren lol!

Mis dat ik er wel heel vroeg ben om ff bakkie pleur te doen Wink Joshi er ook?

Greetz

ligt er aan. Ik heb pieperdienst maar als ik niet gepiept wordt kom ik wel ff een bakkie doen (alleen wel met de auto Sad )

Het had zo mooi kunnen zijn.....heb net een nieuw motorpak gekocht op de beurs...kan ik niet rijden jammerrrrrrrrr
Terug naar boven Ga naar beneden
Cascella
Admin
Cascella


Aantal berichten : 179
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 26-08-08

zat 7 maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: zat 7 maart   zat 7 maart Icon_minitimevr maa 06, 2009 9:46 pm

Ik ben er morgen ook, niet lang moet nog wat regelen i.v.m mijn verjaardag Maandag Rolling Eyes
Ik wil jullie dan aleemaal ff uitnodigen voor volgend weekend Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hemomotoren.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





zat 7 maart Empty
BerichtOnderwerp: Re: zat 7 maart   zat 7 maart Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
zat 7 maart
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Archief-
Ga naar: