Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mag dit gebeuren ?

Ga naar beneden 
+2
Artie
Cascella
6 plaatsers
AuteurBericht
Cascella
Admin
Cascella


Aantal berichten : 179
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 26-08-08

Mag dit gebeuren ? Empty
BerichtOnderwerp: Mag dit gebeuren ?   Mag dit gebeuren ? Icon_minitimema feb 09, 2009 7:57 pm

Hallo allemaal,

Ton heeft van de week mijn voorremmen gefixed en daar ben ik heel blij om cheers
Het enige waar ik niet blij om ben is dat er wat remmenolie op mijn verf is gekomen
(nadat ik hemo verlaten heb hoor want ton had alles netjes met een doek afgedekt, ja hij kan heel netjes zijn tongue )

Mijn vraag aan jullie is toen ik thuis kwam (enkele minuutjes later) en ik zag dat beetje olie heb ik het netjes weggedept, maar ik schok me de ******* silent
Zie plaatje No

Mag dit gebeuren ? Imag0058nb7.th

Mag dit is mijn simpele vraag, want er is zelfs geen blanke lak zo te zien
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hemomotoren.actieforum.com
Artie

Artie


Aantal berichten : 255
Leeftijd : 50
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 07-10-08

Mag dit gebeuren ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mag dit gebeuren ?   Mag dit gebeuren ? Icon_minitimema feb 09, 2009 10:27 pm

Cascella schreef:
Hallo allemaal,

Ton heeft van de week mijn voorremmen gefixed en daar ben ik heel blij om cheers
Het enige waar ik niet blij om ben is dat er wat remmenolie REMVLOEISTOF op mijn verf is gekomen

Wink


p.s kan je de kleur van de quote niet veranderen Question
Vind het nogal onduidelijk zo..... rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Mag dit gebeuren ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mag dit gebeuren ?   Mag dit gebeuren ? Icon_minitimema feb 09, 2009 11:15 pm

Kan ff niet zien waar de lak nou weg is? .. lijkt me sterk dat die olie je lak er tot de bodem vanaf schraapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cascella
Admin
Cascella


Aantal berichten : 179
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 26-08-08

Mag dit gebeuren ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mag dit gebeuren ?   Mag dit gebeuren ? Icon_minitimedi feb 10, 2009 12:37 am

is toch echt gebeurd koekie
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hemomotoren.actieforum.com
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

Mag dit gebeuren ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mag dit gebeuren ?   Mag dit gebeuren ? Icon_minitimedi feb 10, 2009 12:43 pm

Cascella schreef:
Hallo allemaal,

Ton heeft van de week mijn voorremmen gefixed en daar ben ik heel blij om cheers
Het enige waar ik niet blij om ben is dat er wat remmenolie op mijn verf is gekomen
(nadat ik hemo verlaten heb hoor want ton had alles netjes met een doek afgedekt, ja hij kan heel netjes zijn tongue )

Mijn vraag aan jullie is toen ik thuis kwam (enkele minuutjes later) en ik zag dat beetje olie heb ik het netjes weggedept, maar ik schok me de ******* silent
Zie plaatje No

Mag dit gebeuren ? Imag0058nb7.th

Mag dit is mijn simpele vraag, want er is zelfs geen blanke lak zo te zien

het is misschien niet aan mij om hier een reactie op te geven , maar e.e.a is het gevolg van uitermate schraal spuitwerk en het ontbreken van een blanke laklaag , je zal hier in de toekomst nog wel meer problemen mee krijgen zoals afschilferen en het tevoorschijn komen van oude breuken en reparatie plekken ,ook zal steenslag vele malen eerder te zien zijn dan bij goed en gedegen spuitwerk ,maar daart hebben we het al uitgebreid over gehad ............... misschien kunnen we de boel bijspuiten om het probleem een beetje te verdoezelen , kijk of je een passende kleur kan laten maken in een spuitbus ,dat kan bij hempel tegenover de v.o.f. in het dorp <wel ff een kleurstaal meenemen natuurlijk of je motor >
Terug naar boven Ga naar beneden
Koecky

Koecky


Aantal berichten : 461
Leeftijd : 38
Registration date : 06-10-08

Mag dit gebeuren ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mag dit gebeuren ?   Mag dit gebeuren ? Icon_minitimedi feb 10, 2009 7:17 pm

Cascella schreef:
is toch echt gebeurd koekie


welk onderdeel staat er nou op die foto?
Wat Ton zegt klopt natuurlijk ook wel, als er geen blanke lak op je motor zit, dan kan je de volgende winter weer langs de spuiter...
Terug naar boven Ga naar beneden
Artie

Artie


Aantal berichten : 255
Leeftijd : 50
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 07-10-08

Mag dit gebeuren ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mag dit gebeuren ?   Mag dit gebeuren ? Icon_minitimedi feb 10, 2009 9:42 pm

Dan-600F schreef:
Cascella schreef:
is toch echt gebeurd koekie


welk onderdeel staat er nou op die foto?
Wat Ton zegt klopt natuurlijk ook wel, als er geen blanke lak op je motor zit, dan kan je de volgende winter weer langs de spuiter...

Is een stuk van z'n binnenkuip..

Ik heb hetzelfde als Ton gezegd,het is zwaar klote voor je maar enige wat je kan doen is idd zelf overspuiten..... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Cascella
Admin
Cascella


Aantal berichten : 179
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 26-08-08

Mag dit gebeuren ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mag dit gebeuren ?   Mag dit gebeuren ? Icon_minitimewo feb 11, 2009 1:14 am

Donderdag haal ik alles op, gespoten of niet (heb gebeld), dan ga ik rustig alles opnieuw spuiten en ALLES netjes schuren en verplegen tongue ...

Ton ik wist je mening en ik deel hem met je net zoals Arthur, ik was gewoon helemaal pissed...

Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hemomotoren.actieforum.com
jailbird

jailbird


Aantal berichten : 31
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 04-10-08

Mag dit gebeuren ? Empty
BerichtOnderwerp: Mag dit gebeuren ????   Mag dit gebeuren ? Icon_minitimedo feb 12, 2009 1:37 am

GOEDKOOP IS DUURKOOP blijkt wel weer !!!!! krijg het idee dat je het Ton in zijn schoenen schuift ...(sorry als dit niet zo is ) maar is mijn gedachte na het lezen van dit bericht...

als je idd het goed had laten doen had je ditr nu niet gehad , ik spuit zelf me a.b auto's maar gebruik altijd blanke lak omdat dan ded verf er langer op blijft zitten.

greeeeeeeeeetz tha bird Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
Cascella
Admin
Cascella


Aantal berichten : 179
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 26-08-08

Mag dit gebeuren ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mag dit gebeuren ?   Mag dit gebeuren ? Icon_minitimedo feb 12, 2009 12:28 pm

Cascella schreef:
Hallo allemaal,
(nadat ik hemo verlaten heb hoor want ton had alles netjes met een doek afgedekt, ja hij kan heel netjes zijn tongue )

Ik schuif Ton helemaal niets in de schoenen, het tegenovergestelde zelfs.
Als er 1 iemand blij is met de vakkundigheid van Ton ben ik het weer en dat bewijst hij mij vaak genoeg.

De spuiter die mijn vfr heeft gespoten is dezelfde als degene die mijn intruder heeft gespoten toendertijd.
Dat spuitwerk was gigantisch goed, ik had er daardoor vertrouwen in.
Daar zit mijn fout.

De afspraken die er gemaakt zijn is hij niet nagekomen zoals scheuren repareren/ schroefgaten wegwerken e.c.t, de blanke lak zou een bezinebestendige lak zijn. Hij heeft er met de pet naar gegooid en meer kan ik er niet voer zeggen.

Zoals eerder vermeld ga ik vanvond mijn onderdelen ophalen die er nog liggen en ga ik "rustig" mijn onderdelen zelf onder handen nemen.
Ook ik heb spuitervaring (scooters/motor/meubelmaker) en het komt dus ook goed op een andere manier.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hemomotoren.actieforum.com
Berthebike

Berthebike


Aantal berichten : 88
Registration date : 10-10-08

Mag dit gebeuren ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mag dit gebeuren ?   Mag dit gebeuren ? Icon_minitimezo feb 15, 2009 12:04 am

Tja Ohnda he !
Terug naar boven Ga naar beneden
jailbird

jailbird


Aantal berichten : 31
Woonplaats : rotterdam
Registration date : 04-10-08

Mag dit gebeuren ? Empty
BerichtOnderwerp: mag dit gebeuren   Mag dit gebeuren ? Icon_minitimema feb 16, 2009 1:26 am

tja je verwoord wat menigeen zal zeggen !!! Honda he !!!!


Hallo Ook N daap op een Amaha ??????

whehehehehehehehe Basketball Basketball Basketball lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Berthebike

Berthebike


Aantal berichten : 88
Registration date : 10-10-08

Mag dit gebeuren ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mag dit gebeuren ?   Mag dit gebeuren ? Icon_minitimedi feb 24, 2009 11:27 pm

jailbird schreef:
tja je verwoord wat menigeen zal zeggen !!! Honda he !!!!


Hallo Ook N daap op een Amaha ??????

whehehehehehehehe Basketball Basketball Basketball lol!


Ja , zoals LUL achterstevoren !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mag dit gebeuren ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mag dit gebeuren ?   Mag dit gebeuren ? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mag dit gebeuren ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Algemeen :: Onzin en ongein-
Ga naar: