Hemo Motoren
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Hemo Motoren


 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Aansluiten druppellader Kawa ZX6R

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Spector

Spector


Aantal berichten : 88
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Empty
BerichtOnderwerp: Aansluiten druppellader Kawa ZX6R   Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Icon_minitimezo nov 16, 2008 2:38 am

Iemand nog een tip om een druppellader aan te sluiten op de accu van een Kawasaki ZX6R '05. De accu zit voor de helft onder de tank en ik heb weinig zin om alles eraf te halen Question
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten druppellader Kawa ZX6R   Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Icon_minitimezo nov 16, 2008 12:03 pm

Spector schreef:
Iemand nog een tip om een druppellader aan te sluiten op de accu van een Kawasaki ZX6R '05. De accu zit voor de helft onder de tank en ik heb weinig zin om alles eraf te halen Question

optimate accu laders heeft daar een speciale accu klem voor, zet de + en - gewoon op je accu met de boutjes en een plug kan je overal neer leggen waar je maar wild, de andere kant van de optimate inpluggen en klaar, zo doe ik het ook, mijn accu zit ook helemaal verstopt, 1x even pielen en dan nooit meer.

Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Optitmate4_462 links dat plugje wat op je accu komt, je kan dit natuurlijk ook zelf maken bij elke andere lader

Je moet dan wel 1 keer alles er af halen.

Anders via je laad kant van je start reële aansluiten, maar of dat zo slim is Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
Spector

Spector


Aantal berichten : 88
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten druppellader Kawa ZX6R   Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Icon_minitimezo nov 16, 2008 2:08 pm

mick schreef:
Spector schreef:
Iemand nog een tip om een druppellader aan te sluiten op de accu van een Kawasaki ZX6R '05. De accu zit voor de helft onder de tank en ik heb weinig zin om alles eraf te halen Question

optimate accu laders heeft daar een speciale accu klem voor, zet de + en - gewoon op je accu met de boutjes en een plug kan je overal neer leggen waar je maar wild, de andere kant van de optimate inpluggen en klaar, zo doe ik het ook, mijn accu zit ook helemaal verstopt, 1x even pielen en dan nooit meer.

Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Optitmate4_462 links dat plugje wat op je accu komt, je kan dit natuurlijk ook zelf maken bij elke andere lader

Je moet dan wel 1 keer alles er af halen.

Anders via je laad kant van je start reële aansluiten, maar of dat zo slim is Rolling Eyes

Yes, die lader heb ik ook Mick alleen kan ik alleen bij de zwarte komen de rode zit onder de tank en daarvoor moet ik de hele voorkant/kuip en tank eraf halen. Bij de R1 is het allemaal erg makkelijk en ligt de stekker in mijn buddy, maar bij dei kwaak is het allemaal net ff wat lastiger in elkaar gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten druppellader Kawa ZX6R   Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Icon_minitimezo nov 16, 2008 8:36 pm

Spector schreef:
mick schreef:
Spector schreef:
Iemand nog een tip om een druppellader aan te sluiten op de accu van een Kawasaki ZX6R '05. De accu zit voor de helft onder de tank en ik heb weinig zin om alles eraf te halen Question

optimate accu laders heeft daar een speciale accu klem voor, zet de + en - gewoon op je accu met de boutjes en een plug kan je overal neer leggen waar je maar wild, de andere kant van de optimate inpluggen en klaar, zo doe ik het ook, mijn accu zit ook helemaal verstopt, 1x even pielen en dan nooit meer.

http://www.marcomoto.nl/images/optitmate4_462.jpg links dat plugje wat op je accu komt, je kan dit natuurlijk ook zelf maken bij elke andere lader

Je moet dan wel 1 keer alles er af halen.

Anders via je laad kant van je start reële aansluiten, maar of dat zo slim is Rolling Eyes

Yes, die lader heb ik ook Mick alleen kan ik alleen bij de zwarte komen de rode zit onder de tank en daarvoor moet ik de hele voorkant/kuip en tank eraf halen. Bij de R1 is het allemaal erg makkelijk en ligt de stekker in mijn buddy, maar bij dei kwaak is het allemaal net ff wat lastiger in elkaar gezet.

Tja denk dat je het beste toch even kan gaan kutten en de tank enz er even af moet halen, misschien het draadje even verlengen naar achter naar je buddy, dan is het in 1 keer goed.

Of gewoon elke dag gaan rijden bounce bounce bounce bounce bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten druppellader Kawa ZX6R   Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Icon_minitimezo nov 16, 2008 9:36 pm

als ik me er misschien ff mee mag bemoeien ,sluit de plus aan op de aankomende plus va n het startrelais das makkelijker en komt op het zelfde neer ,,,, gr ton
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten druppellader Kawa ZX6R   Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Icon_minitimema nov 17, 2008 12:32 am

tonkawasuki schreef:
als ik me er misschien ff mee mag bemoeien ,sluit de plus aan op de aankomende plus va n het startrelais das makkelijker en komt op het zelfde neer ,,,, gr ton

Dat zij ik dus ook al Ton, kan dat veder geen kwaad?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
Spector

Spector


Aantal berichten : 88
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten druppellader Kawa ZX6R   Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Icon_minitimema nov 17, 2008 1:46 am

tonkawasuki schreef:
als ik me er misschien ff mee mag bemoeien ,sluit de plus aan op de aankomende plus va n het startrelais das makkelijker en komt op het zelfde neer ,,,, gr ton

zoals Mick als vroeg, dit kan verder geen kwaad??
Terug naar boven Ga naar beneden
Cascella
Admin
Cascella


Aantal berichten : 179
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 26-08-08

Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten druppellader Kawa ZX6R   Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Icon_minitimema nov 17, 2008 9:56 am

Als je op de website kijkt is Hemo maandag gesloten Very Happy
Weet niet of hij dan zo snel replied clown
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hemomotoren.actieforum.com
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten druppellader Kawa ZX6R   Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Icon_minitimema nov 17, 2008 9:43 pm

Cascella schreef:
Als je op de website kijkt is Hemo maandag gesloten Very Happy
Weet niet of hij dan zo snel replied clown

Dan heeft die juist niets te doen, en zou die juist met ze site bezig moeten zijn Razz Razz


Ton, Is het idd een kawa ninja 900 die je ging halen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
FastFlyingFossil

FastFlyingFossil


Aantal berichten : 239
Leeftijd : 71
Woonplaats : spijkenisse
Registration date : 04-10-08

Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten druppellader Kawa ZX6R   Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Icon_minitimema nov 17, 2008 10:18 pm

nee het kan verder geen kwaad ,als je hem zo aansluit

en die zx 9 bleek eezx 12 te zijn das nou jammer
Terug naar boven Ga naar beneden
mick

mick


Aantal berichten : 149
Leeftijd : 38
Woonplaats : bernisse
Registration date : 05-10-08

Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten druppellader Kawa ZX6R   Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Icon_minitimema nov 17, 2008 10:50 pm

tonkawasuki schreef:
nee het kan verder geen kwaad ,als je hem zo aansluit

en die zx 9 bleek eezx 12 te zijn das nou jammer


mmmm ik zie straks een Zx12 blok onder een kawa 9 clown pirat pirat .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.martijnsmotorkleding.nl
Spector

Spector


Aantal berichten : 88
Leeftijd : 47
Woonplaats : Spijkenisse
Registration date : 11-11-08

Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten druppellader Kawa ZX6R   Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Icon_minitimedi nov 18, 2008 2:03 am

tonkawasuki schreef:
nee het kan verder geen kwaad ,als je hem zo aansluit

en die zx 9 bleek eezx 12 te zijn das nou jammer

dank u, ik ga eens puzzelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aansluiten druppellader Kawa ZX6R   Aansluiten druppellader Kawa ZX6R Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aansluiten druppellader Kawa ZX6R
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hemo Motoren :: Zakelijk :: Technische vragen-
Ga naar: